Η Eurowings σχεδιάζει αύξηση των ναύλων κατά 10% εν μέσω χάους πτήσεων στη Γερμανία. Η low cost αεροπορική εταιρεία Eurowings θα αυξήσει τις τιμές της κατά τουλάχιστον 10%, καθώς η αεροπορική βιομηχανία συνεχίζει να πλήττεται από το υψηλό κόστος ενέργειας και τις ελλείψεις προσωπικού, όπως δήλωσε την Παρασκευή ο επικεφαλής της.
Η θυγατρική του γερμανικού εθνικού αερομεταφορέα Lufthansa αντιμετωπίζει “αυξήσεις κόστους που ανέρχονται σε τουλάχιστον 100 εκατομμύρια ευρώ (101 εκατομμύρια δολάρια) στη Eurowings”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Jens Bischof στην εφημερίδα Rheinische Post.
“Ως αποτέλεσμα, θα πρέπει να προσαρμόσουμε τους ναύλους μας – οι οποίοι είναι ήδη περίπου 10 τοις εκατό ακριβότεροι από ό,τι το 2019 – προς τα πάνω κατά τουλάχιστον άλλο 10 τοις εκατό”, είπε.
Οι αυξήσεις των ναύλων ήταν ο μόνος τρόπος για να ανταποκριθεί κανείς στην εκτίναξη των τιμών του πετρελαίου, δήλωσε ο Bischof, προειδοποιώντας ότι η εποχή των σούπερ φθηνών πτήσεων έχει “ξεκάθαρα τελειώσει”.
“Οι πτήσεις γίνονται πιο ακριβές και πρέπει επίσης να γίνουν πιο ακριβές” για τους καταναλωτές, δήλωσε. Ο επικεφαλής της Eurowings έριξε μια σπόντα στον κλάδο των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους για την κούρσα προς τον πάτο τα τελευταία χρόνια.
“Τόσο από οικονομική όσο και από οικολογική άποψη, δεν είχε πολύ νόημα οι επιθετικοί ανταγωνιστές να δίνουν μια εντελώς ψευδή εικόνα για τον κλάδο μας με αεροπορικά εισιτήρια στην τιμή ενός εισιτηρίου για έναν κινηματογράφο”, είπε.
Οι ελλείψεις προσωπικού καθώς η αεροπορική βιομηχανία προσπαθεί να ανακάμψει από την πανδημία του κορωνοϊού οδήγησαν σε χαοτικές σκηνές στα γερμανικά αεροδρόμια και σε χιλιάδες ακυρώσεις πτήσεων.
Η Lufthansa δήλωσε την Παρασκευή ότι ακύρωσε άλλες 770 πτήσεις την ερχόμενη εβδομάδα, αναφερόμενη σε “συμφόρηση και έλλειψη προσωπικού”.
“Η κύρια αιτία γι’ αυτό είναι ότι βιώνουμε ένα άλμα στον όγκο της κίνησης άνω του 90% μέσα σε λίγους μήνες”, δήλωσε η αεροπορική εταιρεία, προειδοποιώντας ότι είναι πιθανές και άλλες ακυρώσεις τον Αύγουστο.
“Κανείς δεν είναι ευχαριστημένος με την εικόνα του κλάδου μας αυτή τη στιγμή – λιγότερο απ’ όλους εμείς”, δήλωσε ο Bischof, επιμένοντας ότι η Eurowings εργάζεται νυχθημερόν για να βελτιώσει την κατάσταση.
Οι ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής είναι “σαφώς σε πτωτική τάση”, είπε, και η αεροπορική εταιρεία παρατηρεί επίσης μείωση των απουσιών λόγω ασθένειας.
Οι απουσίες στο προσωπικό καμπίνας λόγω κορωνοϊού αλλά και οι ελλείψεις εργαζομένων στις υπηρεσίες εδάφους στα αεροδρόμια, αναγκάζουν την αεροπορική εταιρία Eurowings να προβεί σε περαιτέρω ακυρώσεις πτήσεων την τελευταία στιγμή, μέσα στις επόμενες ημέρες.
Ο αερομεταφορέας πλήττεται από κύμα κρουσμάτων κορωνοϊού στο προσωπικό του και έχει εξαντλήσει τα αποθέματα εργαζομένων.
Eurowings: Σε νέες ακυρώσεις πτήσεων προχωράει η αεροπορική εταιρεία
Τον Ιούνιο μόλις μέσα σε δύο μέρες, ακυρώθηκαν περί τις 40 από το σύνολο των 500 ημερήσιων πτήσεων. Οι δύο μεγαλύτεροι κόμβοι αναχώρησης στο Ντίσελντορφ και την Κολωνία – Βόννη επηρεάστηκαν ιδιαίτερα από τις ακυρώσεις αυτές, ενώ, όπως επισημαίνει εκπρόσωπος της εταιρίας, «υπoθέτουμε ότι (οι ακυρώσεις) θα σταθεροποιήσουν την κατάσταση μέχρι τα τέλη Ιουνίου».
Πρόσφατα η Eurowings ανακοίνωσε την ακύρωση εκατοντάδων πτήσεων στη Γερμανία και την Ευρώπη για τον Ιούλιο, όμως φαίνεται ότι αυτές δεν είναι αρκετές για να διασφαλίσουν την ομαλή εξυπηρέτηση του ταξιδιωτικού κοινού.
Εταιρίες όπως η Lufthansa και η Easyjet ακυρώνουν πτήσεις ως μέτρο πρόληψης του χάους κατά την υψηλή θερινή σεζόν.
Έπειτα από μαζικές απώλειες των εργαζομένων την τελευταία διετία λόγω κορωνοϊού, η αύξηση του προσωπικού δεν συμβάδισε με την ισχυρή ανάπτυξη της ζήτησης στις αερομεταφορές.
Αυτό οδηγεί σε ασφυξία στο τσεκ ιν, τους ελέγχους ασφαλείας και τη διαχείριση αποσκευών στα αεροδρόμια. Το επόμενο κρίσιμο τεστ είναι η έναρξη των καλοκαιρινών διακοπών στο πληθυσμιακά μεγαλύτερο ομόσπονδο κρατίδιο της Γερμανίας της Β. Ρινανίας-Βεστφαλίας το επόμενο Σαββατοκύριακο.
Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση και οι ενώσεις αερομεταφορών εργάζονται για την εφαρμογή αντι-μέτρων. Για παράδειγμα, πρόκειται να επιταχυνθούν διαδικασίες ή να εκπαιδευτεί προσωπικό από την Τουρκία. «Η οξεία έλλειψη προσωπικού είναι αυτοφυής», δήλωσε ο Στέφαν Χερθ, επικεφαλής του συνδικάτου πιλότων πιλότων Vereinigung Cockpit.
Δείτε επίσης