Τετάρτη, 25 Δεκεμβρίου, 2024
9.7 C
Athens
HomeTravel NewsΈρευνα: Πώς η κρίση της πανδημίας επηρέασε τα πολυτελή ξενοδοχεία;

Έρευνα: Πώς η κρίση της πανδημίας επηρέασε τα πολυτελή ξενοδοχεία;

Νέα έρευνα που έγινε ανάμεσα σε ιδιοκτήτες πολυτελών ξενοδοχείων αποκαλύπτει τι πιστεύουν οι ίδιοι για την κρίση που έχουν υποστεί λόγω κορονοϊού και τι αναμένουν μελλοντικά. 

Σύμφωνα με την έρευνα Leading Edge of Luxury Report που πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο από το Forbes Travel Guide σε περισσότερα από  400 πολυτελή ξενοδοχεία παγκοσμίως φαίνεται η διάθεση που υπάρχει σχετικά με το μέλλον των πολυτελών ξενοδοχείων.

- Advertisement -

Τα αποτελέσματα της έρευνας

Λίγο περισσότεροι από τους μισούς ιδιοκτήτες πολυτελών ξενοδοχείων παγκοσμίως και πιο συγκεκριμένα το 54% εμφανίζεται σχετικά αισιόδοξο, πιστεύοντας ότι τα χειρότερα πέρασαν, σχετικά με την πανδημία του κορονοϊού.

πολυτελή ξενοδοχεία σε έρευνα για κρίση κορονοϊού

Η διάθεση των ταξιδιωτών αναμένεται να αλλάξει προς το καλύτερο αλλά όπως επισημαίνεται για να επανέλθουμε στην προ κορονοϊού κατάσταση ο δρόμος είναι μακρύς και θα χρειαστεί μεγάλο διάστημα για να επέλθει πλήρης ανάκαμψη.

Τα 2/3 των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων υπολογίζουν να επανέλθουν σε βιώσιμα επίπεδα  μέσα στα επόμενα δύο έτη, ενώ το 84% αυτών είναι πλέον πλήρως ή εν μέρει ανοιχτά, σε σχέση με το 56% του Ιουλίου.

Από αυτά που παραμένουν κλειστά, το 63% πρόκειται να ανοίξει το τελευταίο τρίμηνο του 2020. Ένα 38% δήλωσε ότι καθυστέρησε την επαναλειτουργία, λόγω περιορισμένης ζήτησης αλλά και λόγω ταξιδιωτικών περιορισμών που επιβλήθηκαν από την κυβέρνηση.

Ταξίδι στη Βιέννη διαμονή σε πολυτελές ξενοδοχεία και τι δείχνει η έρευνα για κορονοϊό

Το 78% των ιδιοκτησιών, πάντως, φαίνεται να δέχεται περισσότερους τοπικούς και περιφερειακούς επισκέπτες, με εκείνους που ταξιδεύουν λόγω αναψυχής να υπερτερούν των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους. Όσον αφορά στην προσαρμογή στα νέα υγειονομικά πρότυπα, το 93% δήλωσε καλή ανταπόκριση.   

Τι προσδοκούν οι επισκέπτες από τα ξενοδοχεία για μια ασφαλή διαμονή

Η πανδημία του κορονοϊού άλλαξε άρδην τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε αλλά και που πραγματοποιούμε πλέον τα ταξίδια μας τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας. Οπότε ως επισκέπτες προσδοκούμε από τα ξενοδοχεία μια ασφαλή διαμονή.

Τα ξενοδοχεία ήδη στην Αττική αλλά και στον κόσμο αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα στην πληρότητά τους οπότε είναι λογικό να αναζητούν λύσεις και υπηρεσίες ανέπαφες προκειμένου να προσφέρουν περισσότερη ασφάλεια στους επισκέπτες.

δωμάτιο ξενοδοχείου ασφαλή διαμονή απολύμανση χερούλι πόρτας

Ωστόσο οι ταξιδιώτες θέλουν να δουν κάτι πιο… πραγματικό όταν φτάνουν στο ξενοδοχείο. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που έκανε ο ιστότοπος κρατήσεων ξενοδοχείων HotelsByDay, όσοι επισκέπτες επιλέγουν ένα ξενοδοχείο στα ταξίδια εν μέσω κορονοϊού τους δίνουν προτεραιότητα στους σταθμούς υγιεινής χεριών αλλά και στα πακέτα καλωσορίσματος που θέλουν να περιέχουν είδη ασφαλείας όπως απολυμαντικό χεριών και μάσκες.

Στο ανέπαφο check-in ή στις ανέπαφες πληρωμές δεν δίνουν και τόσο μεγάλη σημασία, αφού είναι τελευταία στη λίστα των απαιτήσεων.

Οι προσδοκίες των ταξιδιωτών από τα ξενοδοχεία

  • Το 53% δηλώνει ότι περιμένει σταθμούς απολύμανσης χεριών
  • Το 43% αναμένει ένα πακέτο καλωσορίσματος με είδη υγιεινής
  • Το 50% απαιτεί να φορούν μάσκα προσωπικό και επισκέπτες
  • Το 43% θέλει καθημερινή υπηρεσία καθαριότητας
  • Το 39% check-in και checkout χωρίς επαφή.
ασφαλή διαμονή απολύμανση ντουλάπα σε δωμάτιο ξενοδοχείου

Τι είναι το πιο σημαντικό

  • Οι μάσκες για το 43%
  • Οι σταθμοί υγιεινής χεριών για το 38%
  • Ανέπαφο check-in και checkout για το 31%
  • Όρια χωρητικότητας για το 25%
  • Δωμάτιο με παράθυρα που ανοίγουν για κυκλοφορία καθαρού αέρα για το 24%

Κορονοϊός: Κλείνει το Παρίσι! Απαγόρευση κυκλοφορίας και σε άλλες πόλεις!

Ασφαλής διαμονή

Όσοι ρωτήθηκαν εάν ταξίδεψαν και έμειναν σε ξενοδοχείο μέσα στην πανδημία του κορονοϊού, το 35% απάντησε καταφατικά, ενώ το 37% όσων έμειναν σε ξενοδοχείο το έκαναν πέντε ή και περισσότερες φορές.

Σε κλίμακα από 1 έως 10, οι ερωτηθέντες στις αλληλεπιδράσεις με το προσωπικό δίνουν μέση βαθμολογία 7,1. Δίνουν επίσης στην καθαριότητα και την ασφάλεια των κοινόχρηστων χώρων γύρω από το ξενοδοχείο μια μέση βαθμολογία 7,7 και σην καθαριότητα και ασφάλεια του δωματίου που επέλξαν για τη διαμονή τους μια μέση βαθμολογία 7,8.

Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,065LikesLike
88,703 FollowersFollow
183,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ