Έρευνα της Deloitte Ireland που έγινε σε δείγμα 1.000 καταναλωτών από 19 χώρες το διάστημα 30 Δεκεμβρίου – 6 Ιανουαρίου έδειξε ότι οι Ιρλανδοί καταναλωτές είναι οι πιο αγχώδεις στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με τα δεδομένα η εμπιστοσύνη τους για αγορές μέσα στα καταστήματα έχει μειωθεί σημαντικά τις τελευταίες εβδομάδες, λόγω του τρίτου κύματος του Covid-19 και συγκεκριμένα κατά 12% ενώ αντίθετα έχουν αυξηθεί τα επίπεδα άγχους κατά 15% σε σύγκριση με ανάλογη έρευνα που είχε πραγματοποιηθεί ένα μήνα νωρίτερα από αυτήν.
Στην ερώτηση από ποιους λόγους προέρχεται το άγχος, το 84% των Ιρλανδών καταναλωτών ανέφεραν τον Covid-19, το 40% το οικονομικό άγχος και το 28% ανέφερε την κατάσταση εργασίας ή απασχόλησης. Το 52% των καταναλωτών εξέφρασε την ανησυχία του για την προσωπική σωματική ευεξία. Αν και μεγάλο ποσοστό ωστόσο είναι μειωμένο κατά 1% σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα.
Σχετικά με την πρόθεση τους για τα ταξίδια υπήρξε μείωση 19% να δαπανήσουν χρήματα για τον συγκεκριμένο λόγο -για ταξίδια. Επίσης καταγράφηκε μείωση 11% σε όσους σχεδιάζουν να ταξιδέψουν για αναψυχή τους επόμενους τρεις μήνες. Αντίστοιχα, η εμπιστοσύνη στη διαμονή στα ξενοδοχεία μειώθηκε κατά 6%, ενώ η εμπιστοσύνη στα αεροπορικά ταξίδια μειώθηκε κατά 5% ενώ το 47% δεν πιστεύουν ότι είναι ασφαλές να μείνουν σε ένα ξενοδοχείο αυτήν τη στιγμή.
Κορονοϊός: Πώς αισθάνονται οι άνθρωποι για τα ταξίδια; Τι αναφέρουν στοιχεία έρευνας σε 18 χώρες!
Εν μέσω πανδημίας με τον κορονοϊό σίγουρα τα ταξίδια έχουν μεπι στο περιθώριο, αφού κανείς δεν μπορεί να επισκεφθεί άλλες χώρες. Τα όνειρα, όμως, συνεχίζονται και οι ταξιδιώτες σκέφτονται τι θα γίνει στο μέλλον…
Οι άνθρωποι ανά τον κόσμο ονειρεύονται τα ταξίδια και όπως έδειξε έρευνα, το 69% των ταξιδιωτών σκέφτεται να ταξιδέψει στο μέλλον, οπότε με το ταξίδι στο μυαλό τους, μια άλλη έρευνα έρχεται να καταδείξει πώς αισθάνονται αυτή την στιγμή οι άνθρωποι…
Έρευνα της Deloitte, που πραγματοποιήθηκε σε 18 χώρες από τις 29 Οκτωβρίου έως τις 5 Νοεμβρίου, με τη συμμετοχή τουλάχιστον 1.000 καταναλωτών από κάθε χώρα.about:blank
Τι έδειξε η έρευνα
Οι αντιλήψεις για την ασφάλεια των ταξιδιωτών λόγω κορονοϊού βελτιώνονται, ωστόσο το οικονομικό άγχος εξακολουθεί να αποτελεί έναν αυξανόμενο τομέα ανησυχίας για τους ανθρώπους που σκέφτονται να ταξιδέψουν.
Είσαι ταξιδιώτης ή τουρίστας; Η διαφορά είναι μεγάλη… Δες σε ποια κατηγορία ανήκεις!
Βελτίωση σημείωσαν οι αντιλήψεις των ανθρώπων σχετικά με την ταξιδιωτική τους ασφάλεια. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν πρόκειται για τη διαμονή και τα αεροπορικά ταξίδια. Επιπλέον, αν και γενικότερα οι καταναλωτές συνεχίζουν να υποβαθμίζουν τις μη απαραίτητες δαπάνες, τα ταξίδια αναψυχής αποτελούν εξαίρεση.Έρευνα: Ποιο μέρος έχει τα ομορφότερα σπίτια στον κόσμο; Δείτε το τοπ 10 -Αναμεσά τους και ένας ελληνικός προορισμός
Σε άνοδο τα ταξίδια αναψυχής
Η ζήτηση για ταξίδια αναψυχής τους επόμενους τρεις μήνες αυξάνεται πριν από την περίοδο των διακοπών.
- Σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) σχεδιάζει τώρα να κάνει μια πτήση εσωτερικού
- 21% σχεδιάζει να νοικιάσει αυτοκίνητο και
- 13% σχεδιάζει μια διεθνή πτήση
Οι 10 χώρες που θα έχουν ταχύτερη ανάκαμψη στον τουρισμό μετά την πανδημία
Όλοι αναρωτιόμαστε πότε θα έρθει η πολυπόθητη ανάκαμψη των μεγάλων τουριστικών αγορών του κόσμου μετά την πανδημία και ποιες χώρες είναι οι 10 πρώτες στη λίστα της… τουριστικής τάχιστης επανόδου…
Μια έρευνα της McKinsey απαντά στο ερώτημά μας για το πότε θα έρθει η ανάκαμψη των μεγάλων τουριστικών αγορών μετά τον κορονοϊό και ποιες είναι οι χώρες που θα οροθοποδίσουν γρήγορα και πότε ακριβώς θα συμβεί αυτό χρονικά.
Τα αποτελέσματα της έρευνας της McKinsey δείχνουν αργή ανάκαμψη, η οποία μάλιστα θα εξαρτηθεί από το πόσο συνδεδεμένες είναι οι χώρες με τον εσωτερικό τουρισμό, χωρίς τη μεσολάβηση πτήσης. Έρευνα: Οι 2 χειρότερες αεροπορικές στην επιστροφή χρημάτων κατά την πανδημία! Οι πελάτες περίμεναν μήνες…
Τι προσδοκούν οι επισκέπτες από τα ξενοδοχεία για μια ασφαλή διαμονή
Σύμφωνα με τα στοιχεία της McKinsey, ο εθνικός τουρισμός θα αποκατασταθεί πριν από τον διεθνή και η ανάκαμψη του κλάδου θα βιωθεί διαφορετικά σε κάθε χώρα.
Οι 10 χώρες που θα ανακάμψουν γρηγορότερα
- Γερμανία | Εκτίμηση ανάκαμψης το 2022/2023
- Ινδία | Εκτίμηση ανάκαμψης το 2022/2023
- Κίνα | Εκτίμηση ανάκαμψης το 2022/2023
- Γαλλία | Εκτίμηση ανάκαμψης το 2023
- Ιταλία | Εκτίμηση ανάκαμψης το 2023/2024
- Ισπανία | Εκτίμηση ανάκαμψης το 2023/2024
- Μεξικό | Εκτίμηση ανάκαμψης το 2023/2025
- ΗΠΑ | Εκτίμηση ανάκαμψης το 2024
- Ην. Βασίλειο | Εκτίμηση ανάκαμψης το 2024
- Ιαπωνία | Εκτίμηση ανάκαμψης το 2024/2025
Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr