H βρετανική ιστοσελίδα Which? πραγματοποίησε έρευνα προκειμένου να δημιουργηθεί η λίστα με αυτές τις αεροπορικές εταιρείες που δημιούργησαν προβλήματα στους πελάτες τους σχετικά με τις επιστροφές χρημάτων από κλεισμένες πτήσεις που ακυρώθηκαν λόγω κορονοϊού. Δύο αεροπορικές εταιρείες είναι οι χειρότερες στον τομέα αυτό…
Το Which? ρώτησε τους ταξιδιώτες για τις εμπειρίες τους από τη λήψη των χρημάτων από τις έξι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου μετά την ακύρωση των πτήσεών τους. Η Virgin Atlantic και η Ryanair βαθμολογήθηκαν ως οι χειρότερες από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Βρετανίας για καθυστερήσεις στην επιστροφή χρημάτων επιβατών κατά τη διάρκεια της πανδημίας και αυτό γιατί οι πελάτες τους περίμεναν μήνες για να πάρουν τα χρήματά τους πίσω.
Η χαμηλή βαθμολογία των αεροπορικών εταιρειών
Και οι δύο αεροπορικές εταιρείες έλαβαν βαθμολογία ικανοποίησης πελατών μόλις 13%, όταν οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να αξιολογήσουν την υπηρεσία που έλαβαν όταν υπέβαλαν αίτηση για επιστροφή χρημάτων. Από αυτούς που ερωτήθηκαν, δεν ήταν ικανοποιημένοι:
- Το 84% των επιβατών της Virgin Atlantic.
- Το 79% των επιβατών της Ryanair.
Μάλιστα το 1/3 των ερωτηθέντων των οποίων οι πτήσεις ακυρώθηκαν από τις δύο αεροπορικές εταιρείες είπε στο Which? ότι περίμενε περισσότερο από τρεις μήνες για τις επιστροφές χρημάτων. Κανένας από τους επιβάτες της Ryanair που ερωτήθηκε δεν έλαβε την επιστροφή χρημάτων εντός του νόμιμου χρονικού διαστήματος των επτά ημερών μετά την ακύρωση.
Η πανδημία γύρισε τις αερομεταφορές 20 χρόνια πίσω!
Η αλήθεια είναι πως οι αεροπορικές εταιρείες και τα ταξίδια με αεροπλάνο είναι αυτά που βλήθηκαν περισσότερο από την πανδημία του κορονοϊού σε ολόκληρο τον κόσμο. Μάλιστα σύμφωνα με έρευνα η πανδημία γύρισε τις αερομεταφορές 20 χρόνια πίσω.
Η εταιρεία δεδομένων και στατιστικών για τον τομέα των ταξιδίων Cirium έκανε μια ενδιαφέρουσα έρευνα σχετικά με την μείωση στις αερομεταφορές και στα ταξίδια, δείχνοντας πως “η πανδημία και οι συνέπειές της εξαφάνισαν μέσα σε λίγους μήνες 20 χρόνια αύξησης της κίνησης επιβατών παγκοσμίως, μειώνοντας την κυκλοφορία φέτος σε επίπεδα που παρατηρήθηκαν τελευταία φορά το 1999″.
Μείωση στην κυκλοφορία των επιβατών
Η κυκλοφορία των επιβατών σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο εκτιμάται ότι έχει μειωθεί κατά 67% το 2020. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Cirium, οι αερομεταφορείς πραγματοποίησαν 16,8 εκατομμύρια πτήσεις από την 1η Ιανουαρίου έως τις 20 Δεκεμβρίου 2020, αριθμός αισθητά μειωμένος από τις 33,2 εκατομμύρια πτήσεις που πραγματοποιήθηκαν την ίδια περίοδο το 2019.
Παράλληλα, περισσότερες από 40 αεροπορικές εταιρείες διέκοψαν ή ανέστειλαν εντελώς τις δραστηριότητές τους και οι ειδικοί αναμένουν περισσότερες δυσκολίες το 2021, σύμφωνα με την Cirium. Μάλιστα, η εταιρεία αναμένει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια θα ανακάμψει το 2024 ή το 2025, με τα εγχώρια ταξίδια και τα ταξίδια αναψυχής να είναι τα πρώτα που δείχνουν σημάδια σταθερής ανάκαμψης.
Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr