Η πλατφόρμα τεχνολογίας Chip έκανε μια νέα έρευνα, η οποία μας αποκαλύπτει αν συμφέρει περισσότερο το ταξιδιωτικό γραφείο ή το διαδίκτυο για φθηνότερες διακοπές. Η έρευνα αυτή λοιπόν ανατρέπει την αντίληψη ότι οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες που προσφέρονται από διαδικτυακές σελίδες είναι φθηνότερες από τις αντίστοιχες που προσφέρουν τα τουριστικά γραφεία.
Η πλατφόρμα συνέκρινε διαδικτυακές προσφορές και τις αντίστοιχες που προσφέρονται από τουριστικά γραφεία.
Κατά τη διαδικασία της έρευνας, έγινε επίσκεψη από πελάτες σε 10 τουριστικά γραφεία του Μονάχου (των DER, Alltours Reisecenter, Thomas Cook, Karstadt και First), και στη συνέχεια εξετάσθηκαν οι αντίστοιχες προσφορές στο διαδίκτυο, σε πλατφόρμες όπως για παράδειγμα οι Holiday Guru ή Check 24.
Τι λένε τα αποτελέσματα της έρευνας
Όπως προέκυψε από την έρευνα, οι πελάτες πετυχαίνουν τις ίδιες ταξιδιωτικές προσφορές τόσο στα τουριστικά γραφεία όσο και στο διαδίκτυο. Επιπλέον, διαπιστώθηκε ότι στα φυσικά καταστήματα προσφέρεται η δυνατότητα αναβάθμισης, και, σε πολλές περιπτώσεις, με καλύτερους όρους.
Η Chip επισημαίνει ότι τα τουριστικά γραφεία προσφέρουν υπηρεσίες βάσει της εμπειρίας τους, σημαντικών πληροφοριών για το προγραμματισμένο ταξίδι και προτείνουν ευνοϊκές εναλλακτικές επιλογές. Στο διαδίκτυο, αντίθετα, ενώ προσφέρεται η δυνατότητα γρήγορης σύγκρισης τιμών, τα επίπεδά τους δεν ήταν χαμηλότερα με αυτά των τουριστικών γραφείων.
Μάλιστα, όπως έδειξε η έρευνα, κατά την κράτηση ταξιδιωτικής προσφοράς στο διαδίκτυο μέσω εφαρμογής, οι καταναλωτές χρειάστηκε να δαπανήσουν 50 έως 60 ευρώ περισσότερα κατά μέσο όρο, για την πραγματοποίηση του ίδιου ταξιδίου.
Πηγή: tornosnews.gr
Διαβάστε επίσης: