Η εξέλιξη των αερομεταφορών τα τελευταία χρόνια, ειδικά σε μικρά και γρήγορα αεροσκάφη, είναι εντυπωσιακή, οπότε ένα ιπτάμενο ΤΑΧΙ έρχεται για να αλλάξει τους κανόνες στον αέρα, αφού τρέχει με 300 χλμ. την ώρα και ο ναύλος κοστίζει μόλις 55 ευρώ!
Η τεχνολογία αλλά και η προσοχή όλων των εταιρειών τα τελευταία 5 χρόνια έχουν επικεντρωθεί στην εξέλιξη των αερομεταφορών και κυρίως στα μικρά, γρήγορα, ασφαλή και ευέλικτά σκάφη που θα μπορούν να μετακινούν μικρές ομάδες ανθρώπων μέσα από τις πυκνοκατοικημένες μεγαλουπόλεις, όπως κάνουν τα ελικόπτερα αλλά χωρίς τα μεγάλα μειονεκτήματα στην άνεση και στις αποστάσεις.
Επανάσταση στις πτήσεις από το 2021 – Θα ταξιδεύουμε σπάζοντας το φράγμα του ήχου
Ηλεκτρικό 5θέσιο ΤΑΧΙ
Ένα ηλεκτρικό πενταθέσιο ιπτάμενο ταξί κάθετης απογείωσης και προσγείωσης παρουσίασε στο Μόναχο η γερμανική εταιρεία Lilium, που πρόκειται να αντικαταστήσει πολλά Μέσα Μεταφοράς τα επόμενα χρόνια. Δείτε εδώ το πρώτο επανδρωμένο ιπτάμενο αυτοκίνητο που πέταξε επιτυχώς! (video)
Πρόκειται για ένα τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρικό σκάφος που ταξιδεύει με ταχύτητα έως 300 χιλιομέτρων την ώρα και διαθέτει χώρο για έναν πιλότο και τέσσερις επιβάτες. Η Lilium εκτιμά ότι, αν υπάρξουν οι κατάλληλες οικονομίες κλίμακας (μαζική παραγωγή και ζήτηση), ο ναύλος ανά άτομο θα είναι περίπου 55 ευρώ για μια εναέρια διαδρομή π.χ. από το αεροδρόμιο JFK της Νέας Υόρκης ως το Μανχάταν.
Τα Airbus του μέλλοντος! Με αυτά θα πετάμε το 2035!
Δείτε τα Airbus του μέλλοντος! Με αυτά θα πετάμε το 2035! Η Airbus θα είναι η πρώτη εταιρεία στον κόσμο που θα κατασκευάσει αεροπλάνα τα οποία θα κινούνται με υδρογόνο!
Με σεβασμό στο περιβάλλον και με σκοπό τη μείωση της πςεριβαλλοντικής ρύπανσης, ο διευθύνων σύμβουλος της Airbus, Γκιγιόμ Φορί, ανέφερε πως η Airbus, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αεροσκαφών στον κόσμο, θα είναι η πρώτη που θα παράγει αεροσκάφη με καύσιμη ύλη υδρογόνου.
Ρομπότ στη μάχη κατά του κορονοϊού! Εντοπίζει όσους δεν φοράνε μάσκα και δίνει οδηγίες
“Θέλουμε να γίνουμε οι πρώτοι κατασκευαστές που το 2035 θα έχουμε αεροσκάφος υδρογόνου, πλήρως έτοιμο για να πετάξει σε διάφορους προοερισμούς”, είπε ο ίδιος. Σήμερα, οι πτήσεις των αεροσκαφών ανά τον κόσμο είναι ρυπογόνες οπότε είναι σαφές ότι η προσπάθεια αυτή της Airbus αναμένεται να φέρει επανάσταση στα ταξίδια και στις μετακινήσεις με αεροπλάνο.
Το υδρογόνο ως καύσιμη ύλη παράγει σχεδόν μηδενικούς ρύπους, ενώ η τεχνολογία για την αλλαγή των κινητήρων από κηροζίνη σε υδρογόνο είναι σχεδόν διαθέσιμη. Το βασικό πρόβλημα είναι η αποθήκευση του υδρογόνου, καθώς απαιτούνται πολύ μεγαλύτερες δεξαμενές από αυτές που χρειάζεται η κηροζίνη.
Ο Γκιγιόμ Φορί τονίζει παρόλα αυτά πως πλέον η παραγωγική κατεύθυνση της Airbus κινείται προς τα εκεί, καλώντας και άλλες εταιρείες να πράξουν παρόμοια. Τα σχέδιά της υποστηρίζει ένθερμα η Γαλλία, που είναι διατεθειμένη να επενδύσει 1,5 δισ. ευρώ για την έρευνα και εξέλιξη των αεροπλάνων υδρογόνου.
Για την ολοκλήρωση της κατασκευής των εν λόγω αεροσκαφών απαιτείται περίπου μια 5ετία, καθώς η Airbus έχει ήδη προχωρήσει στην χρήση του υδρογόνου ως καυσίμου για τους δορυφόρους που κατασκευάζει και για τους πυραύλους της σειράς Ariane. “περίπου στο 2028 θα είμαστε έτοιμοι να υλοποιήσουμε την κατασκευή τους”, αναφέρει ο Φορί.
Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr