Η Ellinair βρίσκεται σε πλήρη συμμόρφωση με τον ΠΟΥ, την Κυβέρνηση και τις ταξιδιωτικές απαγορεύσεις λόγω κορονοϊού, καθώς η κατάσταση αλλάζει καθημερινά, και αυτή τη φορά δημοσιεύει πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές επανακράτησης.
Όλοι οι επιβάτες της Ellinair σε πτήσεις που πλήττονται από ταξιδιωτικές απαγορεύσεις ή ακυρώσεις, λαμβάνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ενώ προσφέρεται πλήρης επιστροφή χρημάτων ή ταξιδιωτικές πιστώσεις.
Μπορείτε να δείτε εδώ και τις επηρεαζόμενες/ακυρωμένες πτήσεις της Ellinair.
Πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές επανακράτησης (rebooking) της Ellinair
Έχετε εισιτήριο και θέλετε να κάνετε νέα κράτηση σε καινούρια ημερομηνία:
Εάν το εισιτήριό σας εκδόθηκε πριν ή στις 12 Μαρτίου με ημερομηνία ταξιδιού έως τις 31 Μαρτίου 2020, μπορείτε να το αλλάξετε με νέα ημερομηνία ταξιδιού έως τις 24 Οκτωβρίου 2020, χωρίς χρέωση επανακράτησης (rebooking fee). Βασική προϋπόθεση είναι η ταυτόχρονη επιλογή των νέων ημερομηνιών ταξιδιού, κατά τη διάρκεια της ακύρωσης. Ισχύει μόνο για την ίδια κατηγορία ναύλου και όχι για αναβαθμίσεις, όπου ισχύει πιθανή χρέωση διαφοράς ναύλων.
Έχετε εισιτήριο και δεν γνωρίζετε τη νέα ημερομηνία του ταξιδιού σας:
Εάν το εισιτήριό σας εκδόθηκε πριν ή στις 12 Μαρτίου, υπάρχει η επιλογή ανοικτού εισιτηρίου για ένα έτος. Σε αυτή την περίπτωση, δε χρειάζεται να ορίσετε νέες ημερομηνίες κατά την ακύρωση, ενώ πιθανόν να ισχύσουν χρεώσεις (π.χ. διαφορά ναύλου, χρέωση επανακράτησης).
Η πτήση σας ακυρώθηκε λόγω ταξιδιωτικών απαγορεύσεων και κυβερνητικών περιορισμών:
- Μπορείτε να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων
- Ή μπορείτε να προβείτε σε επανέκδοση του εισιτηρίου σας χωρίς χρέωση επανακράτησης (rebooking fee) ή διαφοράς ναύλου, υπό την προϋπόθεση ότι γνωρίζετε τις νέες ημερομηνίες ταξιδιού (ολοκλήρωση μέχρι τις 24 Οκτωβρίου 2020)
- Ή μπορείτε να επιλέξετε ανοικτό εισιτήριο για ένα έτος από την αρχική έκδοσή του, χωρίς χρέωση επανακράτησης (rebooking fee) με πιθανή διαφορά ναύλου.
*Εάν η αγορά του εισιτηρίου έχει γίνει από ταξιδιωτικό πράκτορα, επικοινωνήστε απευθείας με τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα.
Η ανακοίνωση της Ellinair σχετικά με το Call Center:
“Ένας υπέρογκος αριθμός επιβατών απευθύνεται στο Call Center και στους σταθμούς μας. Προσπαθούμε ασταμάτητα να σας παρέχουμε απαντήσεις στις ερωτήσεις που συνεχώς προκύπτουν, ενώ αντιμετωπίζουμε τον πρωτοφανή όγκο ζητήσεων. Ωστόσο, υπάρχει χρόνος αναμονής και ζητάμε συγγνώμη για οποιεσδήποτε καθυστερήσεις. Οι ειδικές περιστάσεις απαιτούν ειδικά μέτρα και γι ‘αυτό ζητάμε τη βοήθειά σας, ώστε να υποστηρίξουμε πρώτα τις πιο επείγουσες ταξιδιωτικές ανάγκες.”‘
“Επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου, μόνο εάν η ημερομηνία πτήσης σας είναι εντός των επόμενων 7 ημερών. Ζητάμε την κατανόησή σας κατά τη διάρκεια αυτής της εξελισσόμενης, ιδιαίτερης κατάστασης. Σας υπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να κάνετε αίτηση επιστροφής χρημάτων, να αλλάξετε ή να ακυρώσετε τα εισιτήριά σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: [email protected]” συμπληρώνει η αεροπορική εταιρεία.
Δείτε επίσης στο travelstyle.gr: