Mια σειρά από πρωτοβουλίες για να βοηθήσει τους επιβάτες που ταξιδεύουν αυτό το καλοκαίρι έχει ξεκινήσει η EasyJet, συμπεριλαμβανομένης της πρόσληψης επιπλέον προσωπικού εξυπηρέτησης πελατών και στη δημιουργία ενός νέου τηλεφωνικού κέντρου στο Μιλάνο.
Ο αερομεταφορέας είπε ότι έχει προσλάβει 350 νέους υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών και έχει διευρύνει το ωράριο εξυπηρέτησης πελατών για την καλοκαιρινή περίοδο, έτσι ώστε να είναι πλέον ανοιχτά μεταξύ 6 π.μ. και 11 μ.μ.
Η αεροπορική εταιρεία θα σταθμεύει το προσωπικό των κεντρικών γραφείων στα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου για να παρέχει πρόσθετη υποστήριξη στους επιβάτες και έχει εισαγάγει νέα διαδραστική σήμανση στα αεροδρόμια.
Θα επιτρέπει στους πελάτες που ταξιδεύουν με πτήσεις νωρίς το πρωί να παραδώσουν τις παραδοτέες αποσκευές το βράδυ πριν ταξιδέψουν, στα αεροδρόμια Gatwick και Bristol.
Έχει επίσης καθιερωθεί μια τηλεφωνική γραμμή για οικογένειες που ταξιδεύουν με παιδιά κάτω των 12 ετών.
Η EasyJet είπε ότι αναμένει να μεταφέρει 6,2 εκατομμύρια επιβάτες αυτό το καλοκαίρι, αλλά έχει αντιμετωπίσει επικρίσεις τις τελευταίες εβδομάδες για μια σειρά από καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων.
Δείτε επίσης