Εσείς τώρα νομίζετε ότι τα ξέρετε όλα για τα εστιατόρια!!! Θεωρείτε δηλαδή απλό να πάτε σε ένα εστιατόριο,να παραγγείλετε,να φάτε,να πληρώσετε και να φύγετε! Αμ δε. Αν ήταν έτσι εύκολα τα πράγματα εγώ τι δουλειά θα έκανα;
Θα σας δώσω λοιπόν από το blog μου στο travelstyle.gr 10 πραγματικά απίθανα tips και μυστικά για να βγείτε αλώβητοι από τα εστιατόρια,για να σας χαμογελάνε πάντα όταν πηγαίνετε, για να σας προσφέρουν πάντα το καλύτερο τραπέζι και πάνω απ’ όλα να μη σας βρίζουν από μέσα τους τα γκαρσόνια, να μην «πτύουν» στο φαγητό σας και να μην καθαρίζουν την τουαλέτα του εστιατορίου με το ψωμάκι που σας σερβίρουν…ναι γίνεται κι αυτό!!!
1. Πουρμπουάρ.
Πρώτα απ’ όλα ξέρετε τι σημαίνει αυτή η λέξη; Σημαίνει στα γαλλικά «για να πιεις»
Δηλαδή, δίνεις στον γκαρσόνι κάτι για να πιει κι αυτός ένα ποτό. Όταν του αφήνουνε αστεία και τσιγκουνιάς tips, φιλοδώρημα δηλαδή στα ελληνικά,αυτός δεν παίρνει ούτε τσίχλες.
Τι φιλοδώρημα λοιπόν αφήνουμε;
Αφήνουμε το 10% στο σύνολο του λογαριασμού και αν μείνουμε απόλυτα ικανοποιημένοι αφήνουμε 15% εάν θέλουμε όταν μπαίνουμε στο εστιατόριο, με το που μας βλέπουν να τρέχουν να μας εξυπηρετήσουν, αφήνουμε 20%. Προσέξτε το tip δεν είναι πεταμένα χρήματα τα παιδιά που δουλεύουν σε αυτά τα μαγαζιά ζούνε από το φιλοδώρημα σας, για να καταλάβετε παίρνουν την ημέρα από 20 έως και 30 € για να δουλεύουνε 10 ώρες όρθιοι!
2. Κατάλογοι.
Το πιο βρώμικο πράγμα στα εστιατόρια είναι οι κατάλογοι. Μη σας φαίνεται απίθανο. Δεν καθαρίζονται ποτέ και τους πιάνουν όλοι. Και φανταστείτε υπάρχουν πελάτες που πηγαίνουν στην τουαλέτα και δεν πλένουν τα χέρια τους και στη συνέχεια βεβαίως παίρνουν τον κατάλογο του μενού για να παραγγείλουν. Άρα πρώτα παραγγέλνετε και μετά πηγαίνετε στην τουαλέτα για να πλύνετε τα χέρια σας.
3. Καλαμάκι.
Η πρόταση μου είναι να πίνετε πάντα το ποτό σας με καλαμάκι. Ο σερβιτόρος έχει πιάσει το ποτήρι για να σας το φέρει στο τραπέζι και επίσης πολλοί θα έχετε δει ότι τα ποτήρια σας στα μπαρ και στα εστιατόρια μερικές φορές υπάρχουν ίχνη από κραγιόν. Τι σημαίνει αυτό…. κάποιος άλλος έχει πιει πριν από εσάς και το ποτήρι δεν έχει καθαριστεί καλά. Με ένα καλαμάκι λύνεται το πρόβλημα σας.
4. Πότε σας σχολιάζουν αρνητικά!
Όταν πηγαίνετε στο εστιατόριο και λέτε στο γκαρσόνι ότι δεν πεινάτε πολύ και οτι θα παραγγείλετε μόνο μία σαλάτα. Καλώς μία σαλάτα…μία σαλάτα. Όταν όμως έρχεται το ψωμί και τρώτε ένα καλαθάκι ψωμί και παραγγέλνετε και δεύτερο καλαθάκι τα θέλει ο κ….. σας!
10 tips για να ταξιδέψεις οικονομικά από τον Τάσο Δούση, μετά από 25 χρόνια εμπειρίας!
Εκεί λοιπόν αρχίζουν τα γέλια και ο σχολιασμός στο πρόσωπο σας. Πείτε καλύτερα ότι θα πάρουμε μία σαλάτα, αφήστε το δεν πεινάμε και δεν έχουμε όρεξη και διάφορα τέτοια, που λένε οι πελάτες οι οποίοι απλά θέλουν να χορτάσουν με ψωμί.
10 μυστικά για την καθαριότητα στα ξενοδοχεία που ξέρουν μόνο οι καμαριέρες και ο Τάσος Δούσης
5. Αργεί το φαγητό ποιος φταίει;
Αργεί το φαγητό στο τραπέζι. Εσείς τι κάνετε; Αρχίζετε να τα χώνεται στον κακόμοιρο το σερβιτόρο. Ρε παιδιά όταν αργεί το φαγητό σας κατά 90% φταίει η κουζίνα όχι ο σερβιτόρος. Μην ξεσπάμε στο παιδάκι που τρέχει πάνω κάτω. Διότι αν ξεσπάσουμε πάνω του,τότε θα του τη βαρέσει καμιά ώρα και θα φτύσει στο φαγητό σας. Πρέπει να είμαστε πάντα ευγενικοί με τα γκαρσόνια καθώς είναι και οι άνθρωποι που έρχονται πολύ κοντά με το φαγητό μας. Δεν δείχνουμε την μαγκιά μας με το να βρίζουμε τους υπαλλήλους ενός εστιατορίου φωνάξτε το αφεντικό και άλλαξτε του τα φώτα.
Δείτε εδώ το Β΄ μέρος του αφιερώματος
Μην ξεχνάτε ότι το διαβάσατε στο blog μου στο Travelstyle.gr
Για περισσότερα άρθρα μπείτε στο blog μου στο Travelstyle.gr εδώ https://www.travelstyle.gr/
Ακολουθήστε με και στο instagram για περισσότερες πληροφορίες και ταξιδιωτικά tips που δεν θα δείτε στο travelstyle.gr