Το Insider.com με έρευνα του εντόπισε τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες με το φθηνότερο κόστος στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και ανέδειξε τις πιο συμφέρουσες. Ανάμεσα τους και η Αθήνα!
Επίσης, δείτε ποιο είναι το λάθος των τουριστών στο Λονδίνο που κοστίζει 100.000 λίρες ετησίως;
Πολλές πρωτεύουσες στην Ευρώπη διαθέτουν υπερσύγχρονα συστήματα μετρό που προσφέρουν στους τουρίστες και τους ντόπιους ποιοτική και γρήγορη μεταφορά.
Στην λίστα με τα φθηνότερα εισιτήρια που πληρώνουν οι επιβάτες των πρωτευουσών βρίσκεται και η Αθήνα. Ποια η θέση της;
Αναλυτικά τη λίστα:
- Λισαβόνα, 1,45€
- Αθήνα, 1,40€
- Βουδαπέστη 1,05€
- Βαρσοβία, 1,02€
- Ταλίν, 1€
- Πράγα, 0,93€
- Βουλγαρία, 0,81€
- Μόσχα, 0,77€
- Ρουμανία, 0,53€
- Μινσκ, 0,44€
- Κίεβο, 0,36€
Αυτό είναι το νέο εργαλείο της TripAdvisor που θα σας λύσει τα χέρια!
Η TripAdvisor ανακοίνωσε ότι λανσάρει ένα νέο εργαλείο με δυνατότητα για τους πελάτες της, προσφέροντας τους αναβαθμισμένες υπηρεσίες.
Επίσης, εσείς ξέρατε ότι αυτή είναι η νέα τάση στη διαμονή που τον τελευταίο καιρό κερδίζει έδαφος παγκοσμίως;
Το νέο εργαλείο που απευθύνεται στους πελάτες είναι για απευθείας κρατήσεις στο προϊόν της Sponsored Placements που λανσάρει η TripAdvisor. Έτσι προσφέρει προνομιακή προβολή των καταλυμάτων στους ταξιδιώτες και συμβάλει στην αύξηση των απευθείας κρατήσεων τους.
Θα προσφέρει αναβαθμισμένες προσφορές στον ταξιδιώτη με εμφανή σύνδεσμο προς απευθείας κράτηση στο κατάλυμα. Επίσης, θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αποφεύγουν τις υψηλές προμήθειες των online τουριστικών γραφείων, οι οποίες φθάνουν το 25% ανά κράτηση.
Τα Sponsored Placements, τα οποία λανσαρίστηκαν το 2017 στην TripAdvisor, εμφανίζονται σε σελίδες υψηλού προφίλ της πλατφόρμας. Περιλαμβάνουν αποτελέσματα αναζήτησης και καταχωρήσεις κοντινών καταλυμάτων.
Αυτές οι διαφημίσεις τοποθετούν το κατάλυμα σε πρώτο πλάνο για τους ταξιδιώτες. Όταν αυτοί αναζητούν διαμονή με τα κριτήρια αναζήτησης που έχουν πραγματοποιήσει και εφόσον έχουν διαθεσιμότητα δωματίων.
Σε πρόσφατη έρευνα της Ipsos Mori σε συνεργασία με την TripAdvisor αποκαλύπτεται πως το 71% των ταξιδιωτών έχουν αποφασίσει να προβούν σε κράτηση μετά την ανάγνωση των κριτικών στην TripAdvisor.
Άλλη έρευνα της πλατφόρμας τον Σεπτέμβριο έδειξε ότι το 41% προτιμούν να κάνουν άμεση κράτηση στο ξενοδοχείο εάν έχουν αυτή τη δυνατότητα. Αυτό αποδεικνύει τα οφέλη της άμεσης σύνδεσης του καταλύματος με την πλατφόρμα.
Επομένως, τα οφέλη είναι τόσο για τα καταλύματα όσο και για τους ταξιδιώτες.
Γιατί δηλώνουν απογοητευμένοι οι ταξιδιώτες;
Σύμφωνα με νέα έρευνα της Yes Marketing, οι ταξιδιώτες δείχνουν να είναι απογοητευμένοι από όσα τους παρέχουν τα ταξιδιωτικά και ξενοδοχειακά brand.
Πιο συγκεκριμένα, ένας στους τέσσερις ταξιδιώτες νιώθουν ότι δεν ανταμείβονται από τα brands όσο θα έπρεπε. Αναλογικά, τουλάχιστον, με την πιστότητα που δείχνουν τους σε αυτά.
Η έρευνα δείχνει ότι υπάρχουν περιθώρια στη βελτίωση των στρατηγικών πιστότητας και διατήρησης πελατών των ταξιδιωτικών εταιριών.
Το εύρημα αυτό προέρχεται από την έρευνα με τίτλο Understanding the Traveler’s Journey. Η συγκεκριμένη έρευνα, βασίστηκε σε πάνω από 1.000 ταξιδιώτες ζητώντας τους να αναφέρουν ποιες είναι οι προτεραιότητές τους σε σχέση με τις τουριστικές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν, από την κράτηση μέχρι την πιστότητα.
Το 64% των ερωτηθέντων είπαν ότι έχουν προτίμηση σε μια συγκεκριμένη εταιρία την οποία επιλέγουν κάθε φορά που προγραμματίζουν ταξίδι.
Τα brand που προτιμούν οι καταναλωτές
Η έρευνα έδειξε ότι οι καταναλωτές τείνουν να προτιμούν τα αγαπημένα τους ταξιδιωτικά brand. Όμως, μόνο εάν νιώθουν ότι το να επιστρέφουν σε αυτά ανταμείβεται επαρκώς. Το 83% δήλωσε ότι η ανταμοιβή της πιστότητάς τους επηρεάζει την απόφασή τους να παραμείνουν πελάτες του brand.
Κάτι που σημαίνει ότι αυτά τα brand θα πρέπει να προσαρμόζουν τις στρατηγικές πιστότητας και διατήρησης πελατών. Ώστε να προσφέρουν εμπειρίες που κάνουν τους πελάτες τους να νιώθουν ότι απολαμβάνουν ιδιαίτερης αντιμετώπισης.
Το 49% δήλωσε ότι τα οφέλη αποκλειστικού μέλους τους κάνουν να νιώθουν ότι ανταμείβονται από την πιστότητα τους σε ένα ταξιδιωτικό brand. Το 32% ότι νιώθουν ανταμοιβή με την προσφορά χαμηλότερων χρεώσεων.
Επιπλέον, το 44% δήλωσε ότι προτιμά τα brand να τους στέλνουν ενημερώσεις προσαρμοσμένες στο ιστορικό ταξιδίων τους. Ενώ το 29% ότι θα επιθυμούσε περισσότερα μηνύματα που θα βασίζονται σε πληροφορίες δημογραφικών στοιχείων τους.
Το 52% επιθυμεί από τα brand να τους στέλνουν περισσότερη πληροφόρηση σε σχέση με τις κρατήσεις και τα προηγούμενα ταξίδια τους. Παράλληλα, το 43% δήλωσε ότι θα ήθελε να λαμβάνει περισσότερες προσφορές και το 40% περισσότερες κριτικές.
Δείτε επίσης στο Travelstyle.gr: