Όλοι οι πελάτες σε ένα ξενοδοχείο δεν μπορεί να είναι ίδιοι. Άλλοι το μόνο που θέλουν είναι ένα δωμάτιο με ένα κρεβάτι απλά για να κοιμηθούν, ενώ άλλοι είναι πιο απαιτητικοί και τα θέλουν όλα στην εντέλεια. Πότε όμως μία απαίτηση χαρακτηρίζεται ως παράλογη και κατά πόσο μπορεί να ικανοποιηθεί από έναν απλό υπάλληλο;
Από την Κατερίνα Φωτοπούλου ([email protected])
O Nigen Bowen, υπεύθυνος concierge στο 5* Mandarin Oriental Hyde Park του Λονδίνου αποκαλύπτει στον Independent τα πιο περίεργα αιτήματα πελατών που του έχουν υποβληθεί!
“Όταν εργάζεσαι σε ένα 5άστερο ξενοδοχείο στην καρδιά του Λονδίνου, ξέρεις ότι πρόκειται να συναντήσεις δυναμικούς πελάτες που ξέρουν τι θέλουν και θα κάνουν τα πάντα για να το αποκτήσουν! Κάποτε ένας πελάτης μου έδωσε ένα μικρό, άδειο φιαλίδιο αρώματος, το οποίο δεν είχε καμία αναγραφή πάνω του και μου ζήτησε να του το αντικαταστήσω. Είχε αγοράσει το συγκεκριμένο άρωμα μαζί με τη σύζυγό του, κάπου στη Μέση Ανατολή, αλλά δεν μπορούσε να θυμηθεί από ποια πόλη το είχε προμηθευτεί. Έτσι, η μόνη λύση ήταν να καλέσουμε ειδικό αρωματοποιό από την Γαλλία, ο οποίος μυρίζοντάς το, εντόπισε τις νότες του και δημιούργησε ένα ίδιο! Χρειάστηκε ένας μήνας για την αποστολή του, αλλά κατά το απαιτητικό ανδρόγυνο, άξιζε ο κόπος”, αναφέρει χαρακτηριστικά ο Bowen.
Πάσχα στο Λονδίνο με καταπληκτική προσφορά! Βρήκαμε για εσάς ολόκληρο σπίτι μόνο με €33 το άτομο!
Η επόμενη απαίτηση πελάτη είναι ακόμα πιο ακραία. Μία νύφη, ζήτησε από τον Bowen να της φέρει έναν ελέφαντα για την τελετή, γιατί, ως γνωστόν, αν δεν έχεις έναν ελέφαντα στο γλέντι, ο γάμος σου δεν θα είναι πετυχημένος! Βέβαια, αυτό το αίτημα δεν πραγματοποιήθηκε, καθώς στο ξενοδοχείο επιτρέπεται η φιλοξενία μόνο μικρών ζώων. Μετά από αυτό, το επόμενο φαντάζει πιο light. Μία επιχειρηματίας που είχε γίνει προσφάτως μητέρα, ξέχασε το μητρικό γάλα της στη Βοστόνη από όπου και ζήτησε να της το στείλουν!
Λονδίνο: Βρήκαμε για εσάς τα 10 πιο cool διαμερίσματα του Airbnb! Δεν θα ξέρετε ποιο να επιλέξετε!
Άλλη μία περίπτωση, είναι εκείνη της πριγκίπισσας που είχε μαζί της 200 βαλίτσες, τις οποίες και προφανώς δεν κουβάλησε η ίδια. Αν και αυτό ακούγεται προσοδοφόρο για τους υπαλλήλους, σύμφωνα με τον Bowen, κάτι τέτοιο δεν ισχύει, γιατί οι βασιλικές οικογένειες δεν χρειάζεται να αφήσουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας, με αποτέλεσμα να μην πληρώνουν τους λογαριασμούς τους για αρκετούς μήνες.
Hotel review: Kάναμε check-in στο πιο ντιζαϊνάτο ξενοδοχείο στη hipster γειτονιά του Λονδίνου!
Κάποια από τα αιτήματα σίγουρα τον έχουν φέρει σε δύσκολη θέση. “Όταν ο πελάτης σου ζητάει να καλύψεις όλο το δωμάτιό του με αδιάβροχο πλαστικό υλικό για να προβεί σε ιδιαίτερες σεξουαλικές δραστηριότητες, αν και σου φαίνεται κάπως αλλόκοτο, θα το κάνεις πρώτον, γιατί δεν είναι παράνομο και δεύτερον, γιατί το χρήμα όλα τα κάνει εφικτά. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ορισμένα τηλεφωνήματα στους κατάλληλους ανθρώπους”, επισημαίνει.
Μόνο σε μία περίπτωση απέτυχε στη διεκπεραίωση των αιτημάτων των πελατών, όταν το 2010 ηφαίστειο της Ισλανδίας εξεράγει, γεγονός που οδήγησε στο κλείσιμο 20 αεροδρομίων. “Για 2 βδομάδες ήμουν υπεύθυνος για τις μετακινήσεις των πελατών. Τους παρείχαμε σοφέρ, ιδιωτικά αυτοκίνητα και ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τις μεταφορές τους, αλλά κάποιοι, δυστυχώς δεν μπόρεσαν να εξυπηρετηθούν”, τονίζει ο ίδιος.
Πού θα απολαύσετε την καλύτερη θέα του Λονδίνου και με μια… μπύρα στο χέρι;;;