Η Airbnb παίρνει νέα μέτρα για την προστασία των ταξιδιωτών και των ιδιοκτητών από τις επιπτώσεις του κορονοϊού σε επίπεδο υγείας αλλά και εσόδων, σύμφωνα πάντα με τις κατευθυντήριες γραμμές του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ). Τι ισχύει και τι αλλάζει στις κρατήσεις λόγω κορονοϊού;
Αρχικά η πλατφόρμα έχει εφαρμόσει την πολιτική ειδικών περιστάσεων που ισχύει για όλες τις κρατήσεις οικοδεσποτών ή επισκεπτών από όλο τον κόσμο που πρέπει να αλλάξουν ή να ακυρώσουν το ταξίδι τους:
- Για λόγους συμμόρφωσης με τα περιοριστικά μέτρα για τον έλεγχο της νόσου που εφαρμόζονται από τις αρμόδιες κυβερνητικές ή υγειονομικές αρχές.
- Για λόγους υγείας ή για τον έλεγχο της νόσου σε σχέση με την επιδημία COVID-19.
- Ως αποτέλεσμα ακυρώσεων πτήσεων ή επίγειων μεταφορών που έγιναν από αεροπορική εταιρεία ή πάροχο επίγειων μεταφορών λόγω της επιδημίας COVID-19.
- Σε περίπτωση που διαγνωστούν ή υπάρχουν υποψίες ότι έχουν προσβληθεί από την επιδημία COVID-19 από ιατρική ή υγειονομική αρχή.
Όπως επισημαίνει η Airbnb σε σχετική ανακοίνωση, το ξέσπασμα του νέου κορονοϊού επηρεάζει τόσο τους οικοδεσπότες όσο και τους επισκέπτες. Οι οικοδεσπότες χάνουν τα κέρδη στα οποία βασίζονται για την επιβίωση και οι επισκέπτες χάνουν επιλογές διαμονής. Η πλατφόρμα εδώ τονίζει ότι προσπαθεί να υποστηρίξει και τις δύο πλευρές με μια σειρά ενεργειών.
Ειδικότερα, η πλατφόρμα εισάγει τις «ευέλικτες κρατήσεις», μια σειρά από εργαλεία και προγράμματα για να βοηθήσει τους οικοδεσπότες και τους επισκέπτες να διαχειριστούν την αβεβαιότητα και να μπορέσουν, σύμφωνα με τις ανάγκες τους, να ακυρώνουν ή να αναβάλουν τα ταξίδια τους.
Παράλληλα, η πλατφόρμα επισημαίνει ότι εκατομμύρια ταξιδιώτες εξακολουθούν να κάνουν κρατήσεις σε αυτήν για επαγγελματικά ταξίδια και αποδράσεις.
Δείτε και την ανακοίνωση της Booking για τον κορονοϊό! Τι αποφάσισε για τις ακυρώσεις και τις προκαταβολές;
Τι ισχύει για τους ιδιοκτήτες των καταλυμάτων της Airbnb
Οι ιδιοκτήτες στην Airbnb προσφέρουν ήδη ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης σε περισσότερες από το 60% των ενεργών καταχωρίσεων. Η πλατφόρμα δηλώνει τη δέσμευσή της να υποστηρίξει τους οικοδεσπότες που είναι πρόθυμοι να προσφέρουν επιστροφές χρημάτων για ακυρώσεις που διαφορετικά θα υπόκεινταν σε χρεώσεις. Σε αυτή την κατεύθυνση θα τους προσφέρονται νέα εργαλεία για να εγκρίνουν άμεσα τις επιστροφές χρημάτων.
Επίσης, η πλατφόρμα θα προσφέρει προβολή αυτών των καταχωρίσεων για την προώθηση νέων κρατήσεων. Τέλος, δεν θα χρεώνει τέλος φιλοξενίας (3%) στις νέες κρατήσεις για αυτές τις καταχωρήσεις μέχρι την 1η Ιουνίου 2020.
Τι ισχύει για τους επισκέπτες στα καταλύματα της Airbnb
Οι επισκέπτες από την πλευρά τους, θα έχουν στη διάθεσή τους φίλτρα που θα διευκολύνουν την εύρεση και την κράτηση τύπων διαμονής με την καταλληλότερη πολιτική ακύρωσης (ευέλικτη, μέτρια ή αυστηρή), ανάλογα με τις ανάγκες τους και τις εξελίξεις σχετικά με την εξέλιξη του κορονοϊού.
Τέλος, για κρατήσεις που γίνονται μέχρι την 1η Ιουνίου 2020, σε περίπτωση ακύρωσης από τους επισκέπτες θα είναι χωρίς οφειλή τέλους εξυπηρέτησης επισκεπτών της Airbnb, και η πλατφόρμα θα επιστρέφει τα χρήματα ως ταξιδιωτικό κουπόνι που μπορεί να εξαργυρωθεί σε μελλοντικό ταξίδι.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το airbnb.gr.
Δείτε επίσης στο travelstyle.gr: