Είναι γεγονός ότι η πανδημία του κορονοϊού έπληξε ανεπανόρθωτα την τουριστική βιομηχανία, οδηγώντας πολλές εταιρείες σε οικονομικό αδιέξοδο, ή ακόμα και σε κατάρρευση. Ένας από τους πιο βαριά πληττόμενους κλάδους είναι οι αεροπορικές εταιρείες, με τις ακυρώσεις εισιτηρίων και πτήσεων να επιφέρουν τεράστια ζημία. Υπάρχει, ωστόσο, το φωτεινό παράδειγμα της Αir Baltic, η οποία κατόρθωσε να αντιδράσει άμεσα και αποτελεσματικά συγκριτικά με τις υπόλοιπες.
Η κίνηση-ματ της Air Baltic
Η Air Baltic, η λετονική αεροπορική εταιρεία, ήταν η πρώτη αεροπορική στην Ευρώπη που σταμάτησε να πετά ήδη από τις 17 Μαρτίου του 2020, ενώ προχώρησε και σε μείωση κατά 40% του προσωπικού της και του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών της. Σύμφωνα με την εταιρεία, 700 εργαζόμενοι σταμάτησαν να δουλεύουν, με την εγγύηση, ωστόσο, εκ μέρους της εταιρείας ότι θα συνέχιζαν να εργάζονται μόλις η εταιρεία άρχισε να λειτουργεί ξανά.
Το νέο μοντέλο λειτουργίας της εταιρείας
Από τις 18 Μαΐου η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει να πετά κανονικά, αρχικά με μόλις τέσσερα αεροπλάνα και πλέον με 19 από τα 38. Παρόλο που πολλές αλλαγές έχουν σημειωθεί στη λειτουργία της εταιρείας μετά το lockdown, αυτό που παραμένει ίδιο είναι η αντιμετώπιση των επιβατών και η προτεραιότητα του πελάτη έναντι όλων.
Η εταιρεία έστειλε πολλές φορές τα αεροπλάνα της στην Κίνα ώστε να φέρουν ένα εκατομμύριο μάσκες και χρησιμοποιεί μόνο τα υπερσύγχρονα Airbus A220 Jet. Με ίσως τον πιο σύγχρονο στόλο και καθημερινή και σχολαστική απολύμανση των αεροπλάνων, η Αir Baltic υπόσχεται προστασία και ασφάλεια.
Οι εργαζόμενοι του πληρώματος δε φορούν ολόσωμες προστατευτικές στολές αλλά μάσκες και γάντια όπως όλοι οι επιβάτες, σε μια απόπειρα να μειώσουν το αίσθημα φόβου στους επιβάτες. Επίσης, ήταν η πρώτη αεροπορική εταιρεία που άρχισε να προσφέρει μια μάσκα και 2 αντισηπτικά μαντηλάκια στους επιβάτες της.
Δείτε επίσης Η Wizz Air Abu Dhabi ξεκινά πτήσεις προς την Αθήνα
Το κερδισμένο στοίχημα της εταιρείας
Οι περισσότερες μεσαίες θέσεις στο αεροπλάνο μένουν κενές, ενώ όλα ανεξαιρέτως τα εισιτήρια αλλάζουν. Παρά το γεγονός ότι υπάρχει πολύ μικρότερη εναέρια κυκλοφορία, η εταιρεία εγγυάται στους επιβάτες της ότι όποιος κλείσει εισιτήριο θα πετάξει, ενώ τις πρώτες εβδομάδες λειτουργίας της εταιρείας δεν ακυρώθηκε καμία πτήση.
Την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου η Air Baltic είχε 369 πτήσεις σε σύγκριση με 1346 την ίδια περίοδο το 2019. Το Σεπτέμβριο σχεδιάζεται να ταξιδέψουν 22 Airbus A220 και τον επόμενο χρόνο 32. Οι υπεύθυνοι της εταιρείας θεωρούν ότι η Air Baltic έχει κερδίσει το στοίχημα του κορονοϊού, ενώ είναι βέβαιοι ότι θα καταφέρει να επιβιώσει ακόμα και εάν έρθει ένα δεύτερο κύμα πανδημίας.
Διαβάστε ακόμα στο travelstyle.gr: