Καταλαμβάνοντας την κατάλληλη θέση στο αεροπλάνο, μπορεί να κάνει το ταξίδι σας πολύ πιο ευχάριστο. Αυτό καταδεικνύει πρόσφατο άρθρο του Business Insider, το οποίο βασίζεται σε μαρτυρία αεροσυνοδού.
Η αεροσυνοδός Annie Kingston εξηγεί ότι το προσωπικό του αεροσκάφους είναι πιο πιθανό να δώσει διάφορα καλούδια στους επιβάτες που κάθονται στις τελευταίες σειρές.
Δείτε τον μυθικό Αχέροντα απ’ όπου περνούσαν οι ψυχές για να κατέβουν στον Άδη…
Ο λόγος είναι απλός, όπως αναφέρει η ίδια: «Μας αρέσει να αποφεύγουμε να απαντάμε στις κλήσεις από τις μπροστινές θέσεις του αεροπλάνου, διότι απαντώντας μία πιθανώς σημαίνει να δείχνουμε οποιοδήποτε αντικείμενο ζήτησε ένας επιβάτες σε όποιον βρίσκεται στο αεροπλάνο. Αυτό μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα, αφού συχνά τα αεροπλάνα δεν έχουν αρκετή επιπλέον βότκα, μαξιλάρι, ωτασπίδες και οδοντόβουρτσες ή τον χρόνο, σε μικρότερες πτήσεις, για να ξεφύγεις από το πρόγραμμα της πτήσης. Στους επιβάτες που κάθονται στο τέλος είναι πολύ πιο εύκολο να δώσεις ένα δεύτερο μπουκαλάκι κρασί».
Telegraph: ‘Τρύπωσε’ στο εσωτερικό του πολυτελούς Bombardier Global 7000, αξίας 55 εκ. λιρών!
Σύμφωνα με την αμερικάνικη HuffPost, σε αυτό συμφωνούν και άλλες αεροσυνοδοί.«Το σιχαινόμαστε όταν ένας επιβάτης πατάει το κουμπί, γιατί όλοι σε βλέπουν και ξαφνικά θέλουν κάτι», είπε αεροσυνοδός αμερικανικής αεροπορικής εταιρείας.
«Ένας ακόμα λόγος που έχουμε καλύτερη εξυπηρέτηση στο πίσω μέρος, είναι επειδή αν υπάρχουν άδειες θέσεις, θα είναι εκεί. Όταν ένα μέρος της καμπίνας δεν είναι γεμάτο έχουμε την τάση να είμαστε πιο χαλαροί και να διασκεδάσουμε με μερικούς επιβάτες που κάθονται εκεί», λέει ο Jay Robert, αεροσυνοδός και ιδρυτής του Fly Guy.
πηγή:presshub.gr