Τα πολλά προβλήματα οφείλουν να βρουν λύση και σίγουρα δεν υπάρχει καλύτερη για μία αεροπορική εταιρεία, από το να ρίξει τις τιμές της!
Αυτό το μοτίβο φαίνεται πως θα ακολουθήσει η αεροπορική εταιρεία Alitalia, προκειμένου να βρει λύσεις στα προβλήματά της.
Η εταιρεία ξεκινάει την εφαρμογή του επιχειρηματικού σχεδίου που περιλαμβάνει τρεις γραμμές δράσης. Επιθετικές μειώσεις κόστους, επαναδιαπραγμάτευση συμφωνιών εταιρικής σχέσης και ένα επαναστατικό επιχειρηματικό μοντέλο.
Πολύ άμεσα θα ξεκινήσει ένα είδος διάσπασης της εταιρείας που θα αποτελείται από τις παραδοσιακές υπηρεσίες της Alitalia στα δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων και ένα νέο μοντέλο για τις πτήσεις μεσαίου βεληνεκούς, ή για τις εγχώριες και ευρωπαϊκές πτήσεις.
Στα ίδια αεροπλάνα θα μπορεί κάποιος να πετάξει είτε “business” είτε “low cost”. Θα μπορεί κάποιος να αγοράσει μόνο τη θέση, θέση με αποσκευές, το γεύμα, πιο άνετη θέση ή πρόσβαση στο σαλόνι. Σε περίπτωση που η εταιρεία αυξήσει τα έσοδά της κατά 20% είναι πιθανό να ανακτήσει και πάλι κερδοφορία.