Το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» παρουσιάζει για πρώτη φορά την επέκταση του στο 3ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το αεροδρόμιο της Αθήνας, τα τελευταία χρόνια, σημειώνει διαδοχικά ρεκόρ επιβατικής κίνησης, αφού πέρσι ξεπέρασε τα 24,14 εκατ. επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση κατά 11%, σε σχέση με το 2017. Αποτέλεσμα αυτού είναι να δημιουργούνται πρόσθετες απαιτήσεις σε υποδομές, σύμφωνα με τα πρότυπα της ΙΑΤΑ.
Ο πρόεδρος του ΔΑΑ, Δημήτρης Δημητρίου, ο οποίος μετέχει στην «Στρογγυλή Τράπεζα των Συνδυασμένων Μεταφορών», την Πέμπτη (20/06), θα παρουσιάσει την επέκταση του αεροσταθμού, αλλά και τις νέες επενδύσεις για την αύξηση της χωρητικότητας του αεροδρομίου. Μάλιστα, το «Ελ. Βενιζέλος» θα είναι το 1o αεροδρόμιο στην Ευρώπη που θα εφαρμόσει βιομετρική ταυτότητα στην ασφάλεια!
Σύμφωνα με αεροπορικούς αναλυτές, το αεροδρόμιο της Αθήνας έχει εισέλθει σε μια νέα εποχή, διότι, έπειτα από την ανανέωση της υφιστάμενης σύμβασης παραχώρησης, η εταιρεία διαχείρισης του αεροδρομίου διαθέτει την ευελιξία να σχεδιάζει μακροπρόθεσμα σχέδια.
Στο 3ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών, η Fraport Greece θα παρουσιάσει την εξέλιξη του επενδυτικού σχεδιασμού της, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το όραμά της για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, ο ΟΛΘ την μετατροπή του σε hub των Βαλκανίων και η Hellastron την αναπτυξιακή πορεία των αυτοκινητοδρόμων.
Το “Ελ. Βενιζέλος” διακρίθηκε ως το τρίτο καλύτερο αεροδρόμιο στον κόσμο!
Στα πρώτα τρία αεροδρόμια της παγκόσμιας κατάταξης “σκαρφάλωσε” το ελληνικό αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».
Σύμφωνα με ανακοίνωση της AirHelp, ο διεθνής αερολιμένας της Αθήνας “σκόραρε” τόσο στην ακρίβεια των πτήσεων, όσο και στην ποιότητα υπηρεσιών αλλά και των εμπορικών υπηρεσιών
Δεύτερο έρχεται το Tokyo Haneda International Airport ενώ το αεροδρόμιο Πορτέλα της Λισαβόνας κατατάχθηκε στις κατώτατες θέσεις.
Σύμφωνα με τον Παναγιώτη Διβάνη, ειδικό της AirHelp για τα δικαιώματα των επιβατών: «Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος της Ελλάδας φιγουράρει για ακόμα μια φορά στις πρώτες θέσεις παγκοσμίως με το εντυπωσιακό σκορ επίδοσης 8,38. Η επιτυχία του ελληνικού αεροδρομίου βασίζεται στην επιδίωξη ενός εξαιρετικού χρόνου απόδοσης και στην ποιότητα των υπηρεσιών. Οι ταξιδιώτες εκτιμούν την ακρίβεια και επιθυμούν τη φιλική εξυπηρέτησή τους στις χώρες που επισκέπτονται, ενώ οι εμπειρίες που βιώνουν κάθε φορά πρέπει να είναι αντάξιες των προσδοκιών τους και ακόμα καλύτερα να τις ξεπερνούν. Οι ταξιδιώτες που ταξιδεύουν από και προς την Ελλάδα, μένουν ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες του αεροδρομίου γι’ αυτό και το κατατάσσουν ανάμεσα στα 3 καλύτερα αεροδρόμια παγκοσμίως»
Οι ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, Olympic Air και Aegean Airlines, βρέθηκαν στην 31η και 48η θέση αντίστοιχα, αφήνοντας το δικό τους στίγμα και άλλες αεροπορικές εταιρείες πίσω στην παγκόσμια κατάταξη.
H υπηρεσία AirHelp Score λειτούργησε για πρώτη φορά το 2015, και για να δημιουργηθεί αυτή η κατάταξη, η AirHelp έχει χρησιμοποιήσει κορυφαίες πηγές δεδομένων, καταστώντας την μία από τις μεγαλύτερες και πιο ολοκληρωμένες στον κόσμο.
Δείτε επίσης στο travelstyle.gr: