Σε προσαρμογές των πτήσεών της προχωρά η AEGEAN με βάση τα περιοριστικά μέτρα που εφαρμόζονται και ενημερώνει το επιβατικό κοινό σχετικά με το τι θα ισχύσει σε πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού.
Μετά το πρόσφατο lockdown στην Ελλάδα αλλά και τις οδηγίες πτήσεων για το εσωτερικό και εξωτερικό, σχετικά με το τι επιτρέπεται και τι όχι, που θα ισχύσουν μέχρι 30 Νοεμβρίου, η AEGEAN ενημερώνει το επιβατικό κοινό για τις πτήσεις της.
Ταξίδια Εσωτερικού
Σύμφωνα τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών, από Δευτέρα 9 Νοεμβρίου επιτρέπεται η αεροπορική μετάβαση εκτός νομού, μόνο για επαγγελματικά ταξίδια, για επιστροφή στη μόνιμη κατοικία ή για λόγους υγείας, ενώ οι επιβάτες θα πρέπει να διαθέτουν την σχετική βεβαίωση που θα περιγράφει τον λόγο της μετακίνησής τους.
Από την Τρίτη 10 Νοεμβρίου επανεντάσσονται στο δίκτυο εσωτερικού και οι πτήσεις από και προς το αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης, οι οποίες είχαν ανασταλεί λόγω των τοπικών περιοριστικών μέτρων ήδη από τις 2 Νοεμβρίου.
Ταξίδια Εξωτερικού
Σύμφωνα με τις ίδιες οδηγίες των αρχών, από την Τρίτη 10 Νοεμβρίου, όλοι οι εισερχόμενοι, αλλά πλέον και οι εξερχόμενοι επιβάτες, πρέπει να έχουν συμπληρώσει το PLF έντυπο (Passenger Locator Form) μέχρι και την προηγούμενη μέρα από την πτήση αναχώρησής τους.
Επιπλέον, από την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου όλοι οι εισερχόμενοι επιβάτες στη χώρα θα πρέπει να παρουσιάζουν αρνητικό αποτέλεσμα σε PCR COVID-19 τεστ, το οποίο θα έχουν πραγματοποιήσει έως και 72 ώρες πριν από την άφιξή τους στην Ελλάδα.
Η δήλωση της AEGEAN
“Με βάση τα νέα δεδομένα και διαθέτοντας συσσωρευμένη εμπειρία αλλά και περισσότερα εργαλεία από τη διαχείριση του πρώτου lockdown, θα υποστηρίξουμε τη διασυνδεσιμότητα της χώρας, της περιφέρειας και των νησιών μας, διατηρώντας το δίκτυο εσωτερικού και σημαντικό μέρος του δικτύου εξωτερικού, με προσαρμοσμένες φυσικά συχνότητες οι οποίες θα αναθεωρούνται ανάλογα με τις ανάγκες. Προτεραιότητά μας παραμένει φυσικά η προστασία και η υγεία των επιβατών και των πληρωμάτων μας.
Σε κάθε περίπτωση καθώς οι περιορισμοί και οι απαγορεύσεις μετακίνησης μεταξύ των χωρών μεταβάλλονται διαρκώς, είναι εξαιρετικά σημαντικό να ελέγχετε πριν το ταξίδι σας τους περιορισμούς που τυχόν επιβάλει και η κάθε χώρα προορισμού στο aegeanair.com”, σημειώνει η αεροπορική εταιρεία.
Έρευνα: Πώς διαμορφώνεται το ταξίδι το 2021! Στη μετά-κορονοϊού εποχή!
Ακόμη στην ενημέρωσή της, προς τους επιβάτες της, η Aegean σημειώνει ότι εάν, βάσει των νέων οδηγιών, δεν επιτρέπεται το ταξίδι ή αν απλά οι ταξιδιώτες δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν, μπορούν να προβούν σε αλλαγή του εισιτηρίου τους καθ’ όλη τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων, σε άλλη ημερομηνία εντός ή εκτός αυτού του διαστήματος, χωρίς rebooking fee.
Οι αλλαγές αυτές μπορούν να γίνουν άμεσα από την επιλογή “Η Κράτησή μου” στο aegeanair.com ή κατόπιν επικοινωνίας με το ταξιδιωτικό πρακτορείο που εξέδωσε τα εισιτήρια, χωρίς να χρειάζεται επικοινωνία με το call center της εταιρείας.
Drive & Listen: Κάνουμε μια virtual βόλτα με αυτοκίνητο σε όλο τον κόσμο από τον… καναπέ μας!
Η AEGEAN κάνει πιο ασφαλή τα ταξίδια
Με επίκεντρο τους επιβάτες και την προστασία τους και σκοπό να παραμείνει το αεροπορικό ταξίδι ασφαλές, η AEGEAN βρίσκει τρόπους για να προσφέρει επιπλέον ασφάλεια!
Η AEGEAN κάνει περισσότερο ασφαλή τα ταξίδια, συστήνοντας στο επιβατικό κοινό τους Hygiene Attendants, που θα φροντίζουν για την τήρηση όλων των μέτρων προστασίας και ασφάλεις κατά την πτήση.
Οι Hygiene Attendants φέρουν ειδικό αναγνωριστικό σήμα και βοηθούν τους επιβάτες καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού να ακολουθήσουν, όλοι, τα αναγκαία μέτρα προστασίας, καθιστώντας το αεροπλάνο το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς για τους ίδιους, τους συνεπιβάτες τους, αλλά και για το προσωπικό εξυπηρέτησης της εταιρείας. about:blank
Φροντίζουν για την ασφάλεια των επιβατών
Πάντα κοντά στον επιβάτη, με χαμόγελο, αλλά και κατανόηση στις νέες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία του κορονοϊού, οι Hygiene Attendants υπενθυμίζουν σε όλους τους επιβάτες:
• τη σωστή και συνεχή χρήση της μάσκας από όλους, καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης, φροντίζοντας παράλληλα για την ομαλή διαχείριση συγκεκριμένων περιστάσεων, όπως π.χ. κατά τη διάρκεια κατανάλωσης του προσφερόμενου ροφήματος και snack
• την τήρηση των αποστάσεων κατά την επιβίβαση και αποβίβαση από το αεροσκάφος και τον περιορισμό της κινητικότητας των επιβατών κατά την πτήση και απαντούν σε τυχόν ερωτήματα των επιβατών για θέματα όπως μέτρα και διαδικασίες προστασίας, διαδικασία καθαρισμού και απολύμανσης αεροσκαφών, κυκλοφορία του αέρα εντός καμπίνας, κ.ά.
Υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης
“Καθώς τα νέα μέτρα προστασίας από την πανδημία του κορονοϊού έχουν αλλάξει τη ζωή όλων μας και όπως είναι φυσικό και το αεροπορικό ταξίδι, όλοι εμείς στην AEGEAN, εργαζόμαστε καθημερινά για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, τη ζεστασιά και τη φροντίδα που σας έχουμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια. Google: Δημοφιλέστερη αναζήτηση «πού μπορώ να ταξιδέψω τώρα»
Οι Hygiene Attendants θα είναι δίπλα σας για να σας βοηθήσουν να ταξιδεύετε με περισσότερη σιγουριά και ηρεμία, συμβάλλοντας στην τήρηση των αναγκαίων μέτρων προφύλαξης και ασφάλειας όλων μας.
Άλλωστε, σύμφωνα πάντα με πρόσφατες μελέτες που δημοσιοποιούνται, το αεροπορικό ταξίδι εξακολουθεί να παραμένει ασφαλές, καθώς ο κίνδυνος ενός επιβάτη να προσβληθεί από τον COVID 19 μέσα σε αεροσκάφος, αποδεικνύεται πολύ χαμηλός», δήλωσε ο κ.Γιάννης Τζοβάνης, Διευθυντής Πληρωμάτων Καμπίνας της AEGEAN.
Η δέσμευση και η φροντίδα της AEGEAN για την υγεία και την ασφάλεια των ανθρώπων και των επιβατών της, αποτέλεσε απόλυτη προτεραιότητα από την έναρξη της πανδημίας, ενισχύοντας τους τακτικούς καθαρισμούς των αεροσκαφών μεταξύ όλων των πτήσεων και εντατικοποιώντας τις διαδικασίες απολύμανσης.
Νέα προσέγγιση στα αεροπορικά ταξίδια
Στη συνέχεια, και κατά τη διάρκεια της επανεκκίνησης των αεροπορικών ταξιδιών, ανταποκρίθηκε στα νέα ταξιδιωτικά δεδομένα, εφαρμόζοντας σε όλες τις πτήσεις και σε κάθε στάδιο του ταξιδιού, νέες διαδικασίες και ενισχυμένα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, πάντοτε σε στενή συνεργασία με τις αρχές.
Τι είναι traffic light που εφαρμόζεται στην ΕΕ για τον κορονοϊό;
Παράλληλα, εφαρμόζει πρόγραμμα τακτικών δεκαπενθήμερων προληπτικών μοριακών ελέγχων για COVID-19 σε πτητικό και σε επιλεγμένο μη πτητικό δυναμικό της εταιρείας, διασφαλίζοντας με τον τρόπο αυτό την προστασία επιβατών και πληρωμάτων καμπίνας, έχοντας διενεργήσει περισσότερους από 13.000 μοριακούς ελέγχους COVID-19 στο προσωπικό της.
Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr