Η AEGEAN προσφέρει στους επιβάτες της ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία σχετικά με τις αλλαγές σε προγραμματισμένα ταξίδια και ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής λόγω των μέτρων, δίνοντας τη δυνατότητα voucher χωρίς ακύρωση της πτήσης και με την επιλογή της εξαργύρωσης σε επόμενο ταξίδι.
Συγκεκριμένα, οι επιβάτες για πτήσεις από 06/11/2020 έως και 28/3/2021, για τις οποίες παρά το γεγονός ότι δεν έχουν ακυρωθεί από την AEGEAN, κάποιοι θα επιθυμούν να τις αναβάλουν λόγω των μέτρων, οπότε έχουν τη δυνατότητα να λάβουν online voucher για τη συνολική αξία του εισιτηρίου τους, προκειμένου να το εξαργυρώσουν σε επόμενο ταξίδι για οποιοδήποτε προορισμό του δικτύου της εταιρείας μέσα στους επόμενους 18 μήνες.
Η πανδημία γύρισε τις αερομεταφορές 20 χρόνια πίσω! Πότε θα ανακάμψουν τα αεροπορικά ταξίδια
Παράλληλα, για το ίδιο διάστημα ταξιδίου έως 28/3, συνεχίζει να παρέχεται η δυνατότητα αλλαγής του εισιτηρίου τους, χωρίς χρέωση διαφοράς ναύλου, για τον ίδιο προορισμό και για οποιαδήποτε μελλοντική ημερομηνία (έως και 31/10/2021), ενώ διατηρείται και η δυνατότητα να αφήσουν το εισιτήριο τους ανοιχτό για 1 χρόνο από την ημερομηνία έκδοσης.
Φυσικά, σε περίπτωση που η AEGEAN προχωρήσει εκείνη σε ακύρωση πτήσης λόγω των περιορισμών, συνεχίζει να παρέχει την επιλογή στους επιβάτες είτε να λάβουν credit voucher αυξημένης αξίας (+10%) είτε να ζητήσουν επιστροφή των χρημάτων τους.
Η AEGEAN κάνει πιο ασφαλή τα ταξίδια
Με επίκεντρο τους επιβάτες και την προστασία τους και σκοπό να παραμείνει το αεροπορικό ταξίδι ασφαλές, η AEGEAN βρίσκει τρόπους για να προσφέρει επιπλέον ασφάλεια!
Η AEGEAN κάνει περισσότερο ασφαλή τα ταξίδια, συστήνοντας στο επιβατικό κοινό τους Hygiene Attendants, που θα φροντίζουν για την τήρηση όλων των μέτρων προστασίας και ασφάλεις κατά την πτήση.
Οι Hygiene Attendants φέρουν ειδικό αναγνωριστικό σήμα και βοηθούν τους επιβάτες καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού να ακολουθήσουν, όλοι, τα αναγκαία μέτρα προστασίας, καθιστώντας το αεροπλάνο το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς για τους ίδιους, τους συνεπιβάτες τους, αλλά και για το προσωπικό εξυπηρέτησης της εταιρείας.
Φροντίζουν για την ασφάλεια των επιβατών
Πάντα κοντά στον επιβάτη, με χαμόγελο, αλλά και κατανόηση στις νέες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία του κορονοϊού, οι Hygiene Attendants υπενθυμίζουν σε όλους τους επιβάτες:
• τη σωστή και συνεχή χρήση της μάσκας από όλους, καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης, φροντίζοντας παράλληλα για την ομαλή διαχείριση συγκεκριμένων περιστάσεων, όπως π.χ. κατά τη διάρκεια κατανάλωσης του προσφερόμενου ροφήματος και snack
• την τήρηση των αποστάσεων κατά την επιβίβαση και αποβίβαση από το αεροσκάφος και τον περιορισμό της κινητικότητας των επιβατών κατά την πτήση και απαντούν σε τυχόν ερωτήματα των επιβατών για θέματα όπως μέτρα και διαδικασίες προστασίας, διαδικασία καθαρισμού και απολύμανσης αεροσκαφών, κυκλοφορία του αέρα εντός καμπίνας, κ.ά.
Υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης
“Καθώς τα νέα μέτρα προστασίας από την πανδημία του κορονοϊού έχουν αλλάξει τη ζωή όλων μας και όπως είναι φυσικό και το αεροπορικό ταξίδι, όλοι εμείς στην AEGEAN, εργαζόμαστε καθημερινά για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, τη ζεστασιά και τη φροντίδα που σας έχουμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια.
Οι Hygiene Attendants θα είναι δίπλα σας για να σας βοηθήσουν να ταξιδεύετε με περισσότερη σιγουριά και ηρεμία, συμβάλλοντας στην τήρηση των αναγκαίων μέτρων προφύλαξης και ασφάλειας όλων μας.
Άλλωστε, σύμφωνα πάντα με πρόσφατες μελέτες που δημοσιοποιούνται, το αεροπορικό ταξίδι εξακολουθεί να παραμένει ασφαλές, καθώς ο κίνδυνος ενός επιβάτη να προσβληθεί από τον COVID 19 μέσα σε αεροσκάφος, αποδεικνύεται πολύ χαμηλός», δήλωσε ο κ.Γιάννης Τζοβάνης, Διευθυντής Πληρωμάτων Καμπίνας της AEGEAN.
Η δέσμευση και η φροντίδα της AEGEAN για την υγεία και την ασφάλεια των ανθρώπων και των επιβατών της, αποτέλεσε απόλυτη προτεραιότητα από την έναρξη της πανδημίας, ενισχύοντας τους τακτικούς καθαρισμούς των αεροσκαφών μεταξύ όλων των πτήσεων και εντατικοποιώντας τις διαδικασίες απολύμανσης.
Νέα προσέγγιση στα αεροπορικά ταξίδια
Στη συνέχεια, και κατά τη διάρκεια της επανεκκίνησης των αεροπορικών ταξιδιών, ανταποκρίθηκε στα νέα ταξιδιωτικά δεδομένα, εφαρμόζοντας σε όλες τις πτήσεις και σε κάθε στάδιο του ταξιδιού, νέες διαδικασίες και ενισχυμένα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, πάντοτε σε στενή συνεργασία με τις αρχές.
Τι είναι traffic light που εφαρμόζεται στην ΕΕ για τον κορονοϊό;
Παράλληλα, εφαρμόζει πρόγραμμα τακτικών δεκαπενθήμερων προληπτικών μοριακών ελέγχων για COVID-19 σε πτητικό και σε επιλεγμένο μη πτητικό δυναμικό της εταιρείας, διασφαλίζοντας με τον τρόπο αυτό την προστασία επιβατών και πληρωμάτων καμπίνας, έχοντας διενεργήσει περισσότερους από 13.000 μοριακούς ελέγχους COVID-19 στο προσωπικό της.
Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr