Τι κάνει την Baltia Airline την χειρότερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο;
Στα 27 χρόνια ύπαρξης της δεν κατάφερε να προσελκύσει ούτε ένα πελάτη.Ούτε ένα!Συνεπώς δεν είχε καθόλου έσοδα!Έτσι κατάφερε να συσσωρεύει μόνο έξοδα τα οποία ανέρχονται στο ποσό των 119 εκατ $,σύμφωνα με τις οικονομικές εκθέσεις της εταιρείας!
Τώρα, μετά από αμέτρητες αποτυχίες, η εταιρεία κάνει μια τελευταία και ύστατη προσπάθεια για προσελκύσει επιβάτες!Αλλά όχι με το όνομα Baltia Airline,αλλά με το νέο όνομα της που είναι USGlobal.
Ας δούμε όμως λίγο το ιστορικό της πρώτα…
Ιδρύθηκε το 1989,στοχεύοντας στην παροχή υπηρεσιών όσον αφορά συνεχόμενες πτήσεις από τη Νέα Υόρκη προς το St Petersburg της Φλόριντα!
Ο Igor Dmitrowsky ένας μετανάστης,άρχισε τη start up επιχείρηση του,αφού πούλησε την βιομηχανία γάλακτος που κατείχε!Εκείνη την εποχή είχε σχέδια να προσθέσει περαιτέρω δρομολόγια προς τη Λευκορωσία, την Εσθονία, την Ουκρανία και τη Γεωργία.
Και ενώ είχε δοθεί η άδεια από το Υπουργείο Εξωτερικών της Αμερικής να πετάξει προς την Αγία Πετρούπολη και τη Ρίγκα ,ήταν αδύνατον να του χορηγηθεί η άδεια από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA),τον ρυθμιστή αέρα ΗΠΑ.Σχεδόν πάνω από τρεις δεκαετίες, η εταιρεία αποτύγχανε στις αξιολογήσεις της FAA!
Τα χρόνια πέρασαν και η εταιρεία έβαλε μπροστά άλλα σχέδια…ας έρθουμε στο πιο πρόσφατο παρόν
Επόμενη κίνηση της εταιρείας, το 2016, ήταν να προσπαθήσει και να μισθώσει μια νεότερη,με πιο αποδοτικά αεροσκάφη σε μια προσπάθεια της να κερδίσει τελικά ένα πιστοποιητικό για να λειτουργήσει.
Η εταιρεία δήλωσε ότι ελπίζει πως το νεότερο αεροσκάφος θα «οδηγήσει στην έκδοση πιστοποιητικού λειτουργίας στο συντομότερο χρονικό διάστημα.»
Η Baltia υπέγραψε επιστολή προθέσεων για να μισθώσει ένα αεροπλάνο 767-300. Σκοπός τώρα της εταιρείας είναι να αρχίσει ξανά από την αρχή.
Οι αναφορές υποστηρίζουν ότι, μετά την σημαντική εταιρική και λειτουργική αλλαγή, αυτή τη φορά δεν υπάρχει πιο έμπειρος διαχειριστής πίσω από την εταιρεία – και φυσικά με την υποστήριξη της Wall Street.
“Η νέα αεροπορική εταιρία μας έχει προχωρήσει στη διαδικασία της αναδιάρθρωσης, αναδιοργάνωσης και της αναχρηματοδότησης», δήλωσε ο Αντώνης Κουλούρης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της USGlobal Airways σε δήλωσή του στο Insider Travel Report. «Ελπίζουμε να πάρουμε τη ρυθμιστική έγκριση από την κυβέρνηση των ΗΠΑ και την πιστοποίηση στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον, προκειμένου να εξυπηρετηθούν διεθνή δρομολόγια.Αυτά που σήμερα είναι πιο ανεπαρκή .»
“Δεδομένου ότι η εταιρεία περιμένει ακόμα για την απόκτηση πιστοποιητικού αερομεταφορέα από την FAA, δεν μπορεί να πωλήσει ακόμη εισιτήρια από το site της ,αλλά ελπίζει να εξυπηρετήσει τις παγκόσμιες αγορές ανάμεσα στις χώρες που συμμετέχουν στην παγκόσμια συνθήκη αερομεταφορών μεταξύ της Ευρώπης και της Αμερικής.Όλα αυτά ακούγονται κάπως σαν τα δεδομένα της Norwegian,την ταχέως αναπτυσσόμενη αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους η οποία κανονίζει πτήσεις από το αεροδρόμιο Stewart προς την Ευρώπη φέτος τον Ιούνιο. Ας ελπίσουμε USGlobal να μπορέσει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό.