Με την “ευχή” του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη ανοίγει όπως όλα δείχνουν ο φάκελος “επεκτάσεις Αττικής Οδού”. Σε χθεσινή συνέντευξη του στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha, στον δημοσιογράφο Χάρη Ντιγριντάκη σε σχετικές ερωτήσεις που του έγιναν ήταν αποκαλυπτικός.
Μίλησε για την ανάγκη τόσο των οδικών όσο και των σιδηροδρομικών επεκτάσεων των δικτύων της Αττικής και μάλισα τις χαρακτήρισε επείγουσες καθώς όπως είπε “υπάρχουν δηλαδή έργα στις επεκτάσεις της Αττικής οδού τα οποία είναι πάρα πολύ χρήσιμα για τη χώρα και πρέπει να γίνουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα”.
Σε σχέση με τις επεκτάσεις του Προαστιακού σημείωσε πως “η πρώτη λοιπόν επέκταση που σχεδιάζουμε, είναι η επέκταση του προαστιακού μέχρι το λιμάνι του Λαυρίου και στη συνέχεια της Ραφήνας, για να μπορέσουν να μεταφερθεί μέρος των δραστηριοτήτων στα δύο λιμάνια, κυρίως της ακτοπλοΐας, ίσως και άλλων δράσεων των λιμανιών αυτών. Και πιστεύω, ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό και για το συνολικό σχεδιασμό της Αττικής αλλά και της χώρας”.
Σε σχέση με τις οδικές επεκτάσεις της Αττικής Οδού έδωσε αρκετές πληροφορίες μιας και προέκρινε: “ο δρόμος της Δυτικής Περιφερειακής (Αιγάλεω;) στις δυτικές συνοικίες της Αθήνας και της Αττικής που θα αποσυμφορήσει πάρα πολύ την κίνηση και το μεταφορικό χρόνο. “Είναι η επέκταση της λεωφόρου Κύμης μέχρι την εθνική οδό Αθηνών Λαμίας”. “Είναι η συνέχιση από την Κατεχάκη μέχρι και την Ηλιούπολη που και εκεί χρειάζεται πάρα πολύ συγκεκριμένες παρεμβάσεις και μεγάλη πολύ προσοχή για το περιβάλλον και τον Υμηττό μας, που έχει δεχτεί πολλές κατασκευές. Είναι η επέκταση προς Ραφήνα”.
Επί της ουσίας και με βάση το γεγονός ότι η κουβέντα για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού συνδέεται με τη λήξη της σημερινής παραχώρησης το 2024, φαίνεται ότι πάμε σε μία συνολική αντιμετώπιση του θέματος που αποτελεί άλλωστε και μία ιδιαίτερα κερδοφόρα επένδυση όμως ερώτημα παραμένει που θα βρεθούν τα κεφάλαια για ένα τόσο μεγάλο project.
πηγή:.ypodomes.com