Tα κίνητρα και τις συμπεριφορές των Βρετανών, Γάλλων και Γερμανών ταξιδιωτών από 4 διαφορετικές γενιές, στην αναζήτηση, προγραμματισμό και κράτηση ταξιδίων στο διαδίκτυο, αποκαλύπτει έρευνα που διενήργησε για λογαριασμό της Expedia Media Solutions η Northstar Research Partners.
Κατά μέσο όρο, οι ευρωπαίοι πραγματοποιούν 3,7 ταξίδια το χρόνο, αναψυχής και επαγγελματικά, και οι τελευταίες διακοπές τους ήταν διάρκειας 9,3 ημερών.
Το γεωλογικό θαύμα της Εύβοιας που είναι κορυφαίος προορισμός για Έλληνες και ξένους τουρίστες
Οι Γάλλοι έκαναν το μεγαλύτερο αριθμό ταξιδίων (3,9) με τη μεγαλύτερη διάρκεια (10,2 ημέρες) σε σύγκριση με τους Βρετανούς και τους Γερμανούς.
Το 65% των Ευρωπαίων ταξιδεύει στο εξωτερικό για διακοπές, ιδιαίτερα οι Γερμανοί (72%), και το 60% ταξιδεύει εροπορικώς και μένει σε ξενοδοχείο.
Ενώ το κόστος είναι βασικός παράγοντας επιλογής διακοπών για το 86% των Ευρωπαίων, οι εμπειρίες και οι δραστηριότητες αποδείχθηκαν πολύ σημαντικότερες από τις προσφορές και τις ειδικές τιμές πακέτων.
Ταξιδιώτες από την Generation Z | Ανοικτόμυαλοι και επηρεασμένοι από τις διαφημίσεις.
-Σχεδόν το 80% ααυτής της κατηγορίας είπε ότι είτε δεν έχει υπόψη του συγκεκριμένο προορισμό είτε ότι αποφασίζει ανάμεσα σε 2 προορισμούς όταν κάνει την πρώτη επιλογή ταξιδίου.
-Το 80% είπε ότι το κόστος ήταν βασικός παράγοντας αναζήτησης και κράτησης των τελευταίων διακοπών, και δαπάνησε περισσότερα σε πτήσεις σε σχέση με άλλες γενιές.
-Ενώ το 72% είπε ότι το ρίσκο και τα ταξίδια σε ονειρικούς προορισμούς είναι αναγκαία, το 60% ενδιαφέρεται για ταξίδια που προσφέρουν ξεκούραση στην παραλία και ηρεμία όλη την ημέρα.
-Παρότι οι δραστηριότητες και οι εμπειρίες βρίσκονται ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων, οι εμπειρίες ζωής και οι προορισμοί με αξέχαστες εικόνες και οι διακοπές με φίλους είναι σημαντικά στην επιλογή διακοπών, σημαντικότερα σε σχέση με άλλες γενιές ταξιδιωτών.
-Χρησιμοποιούν τα κινητά τηλέφωνα περισσότερο από άλλες συσκευές στην αναζήτηση έμπνευσης (63%) αλλά και στις διακοπές (79%).
-Το 53% πιστεύει ότι οι διαφημίσεις με ελκυστικές προσφορές ή όμορφα σκηνικά μπορούν να επηρεάσουν την απόφασή τους.
Ταξιδιώτες Millennial | Συχνά ταξίδια με αναζήτηση προσφορών.
-Κάνουν περισσότερα ταξίδια ετησίως σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη γενιά ταξιδιωτών (4,3), αλλά μικρότερα σε διάρκεια (μόνο 8,5 ημέρες).
-Μόνο το 23% έχουν συγκεκριμένο προορισμό υπόψη τους κατά την επιλογή ταξιδίου, σχε΄δον το 80% επηρεάζεται από περιεχόμενο των προορισμών και ταξιδιωτικών brand, το 37% από blog και άρθρα για τους προορισμούς.
-Επιλέγουν συχνότερα «ψαγμένους» προορισμούς και ακολουθούν προτάσεις των ντόπιων (69%) και προτιμούν all inclusive resort και κρουαζιέρες (59%). Το 50% προγραμματίζει διακοπές βάσει του φαγητού και του ποτού, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για μεγάλο εύρος εμπειριών και προορισμών.
-Πριν την απόφαση για το ταξίδι, το 80% αναζητεί προσφορά και το 84% συμβουλεύεται κριτικές, περισσότεροι από το 70% ζητούν κριτικές από όσους έχουν επισκεφθεί τον προορισμό.
-Το 51% κάνει χρήση των μηχανών αναζήτησης, το 48% προτιμά τα online τουριστικά γραφεία και το 38% τις ιστοσελίδες με κριτικές. Το 51% χρησιμοποίησε online τουριστικά γραφεία στο πιο πρόσφατο ταξίδι.
Ταξιδιώτες από την Gen X | Οικογενειακές διακοπές, προτίμηση σε εξωτερικές δραστηριότητες
-Λιγότεροι από το 30% έχουν ήδη αποφασίσει για τον προορισμό όταν προγραμματίζουν ταξίδι και το 55% χρειάζεται βοήθεια.
-Το 70% κάνει μόνο οικογενειακές διακοπές με έμφαση στη διασκέδαση της οικογένειας, το 65% προτιμά επισκέψεις σε μουσεία, ιστορικά μνημεία και πολιτισμό.
-Περισσότεροι από το 60% έθεσε ως προτεραιότητα τον προϋπολογισμό στο πιο πρόσφατο ταξίδι, όμως, περισσότερο από κάθε άλλη γενιά, δίνουν προτεραιότητα στις ειδικές προσφορές κατά την επιλογή διακοπών.
Ενδιαφέρονται λιγότερο από τις άλλες γενιές για εμπειρίες ζωής, όμως δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στις εξωτερικές δραστηριότητες.
-Το 85% διαβάζει κριτικές από τους προορισμούς που επιθυμεί να επισκεφθεί πριν πάρει απόφαση για το ταξίδι και το 80% είπε ότι το περιεχόμενο από brand ή τους προορισμούς μπορεί να επηρεάσει την απόφασή του.
-Η Gen X εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα online ταξιδιωτικά γραφεία (51%), τις online κριτικές (41%) και τις μηχανές αναζήτησης (49%) κατά τον προγραμματισμό ταξιδίου. Το 52% χρησιμοποίησε online τουριστικό γραφείο στο πιο πρόσφατο ταξίδι.
Αυτή είναι η ακριβότερη χώρα του κόσμου για τους τουρίστες. Και όχι, δεν είναι η Αγγλία
Baby Boomers | Αναγνώστες κριτικών που αγαπούν online τουριστικά γραφεία
-Τουλάχιστον 10,5 ημέρες ανά ταξίδι, μόνο το 54% έκρινε τον προϋπολογισμό ως βασικό παράγοντα επιλογής στο τελευταίο ταξίδι.
-μόνο το 46% έκρινε απαραίτητες τις διακοπές σε ονειρικό προορισμό, 15% λιγότεροι σε σχέση με τους ταξιδιώτες της Gen X. Οι δραστηριότητες, οι πολιτιστικές εμπειρίες και η φροντίδα στις διακοπές είναι βασικές προτεραιότητες.
-Στον προγραμματισμό του πιο πρόσφατου ταξιδίου, το 54% βασίστηκε στα online τουριστικά γραφεία, περισσότεροι από κάθε άλλη γενιά, και το 20% χρησιμοποίησε ιστοσελίδα του προορισμού. Οι μισοί έκαναν κράτηση στο τελευταίο ταξίδι σε online τουριστικά γραφεία.
-Το πληροφοριακό περιεχόμενο (49%) και η χρήσιμες κριτικές (31%) είναι ψηλά στη λίστα των στοιχείων που επηρεάζουν την επιλογή ταξιδίου, και οι ταξιδιώτες αυτοί επηρεάζονται λιγότερο από άλλες γενιές από τις προσφορές στις διαφημίσεις.
Ο τουρισμός θα μας σώσει. Έρευνα αποκαλύπτει τι πιστεύουν οι Έλληνες πως θα μας βγάλει από την κρίση
-Οι υπολογιστές είναι η προτιμώμενη συσκευή για αναζήτηση έμπνευσης, προγραμματισμό και κράτηση ταξιδίου, όμως το 26% χρησιμοποίησε τάμπλετ κατά τη διάρκεια του ταξιδίου, περισσότεροι από κάθε άλλη γενιά, και το 54% κινητό τηλέφωνο.
πηγή: tornosnews.gr