Οι αεροσυνοδοί και οι φροντιστές πληρώνονται μόνο για το χρονικό διάστημα που διαρκεί η πτήση, σύμφωνα με άλλο μέλος του προσωπικού καμπίνας. “Δεν πληρωνόμαστε μέχρι να κλείσει η πόρτα. Πράγμα που σημαίνει ότι είμαστε υποχρεωμένοι να είμαστε στη δουλειά 2 ώρες πριν αλλά δεν πληρωνόμαστε για αυτό”, απαντά μια ανώνυμη χρήστης του Quora και το σχόλιό της επιβεβαιώθηκε κι από έναν συνταξιούχο πιλότο της αμερικανικής αεροπορίας.
“Μπορεί να δουλεύουμε επί 13 ώρες και να πληρωνόμαστε για 5”, αναφέρεται στο σχόλιο. “Κάποιοι από εμάς καταλήγουμε με μικρές πτήσεις και κάνουμε 5 βάρδιες την ημέρα και πληρωνόμαστε για πέντε ώρες. Όσο λοιπόν διαρκεί η αποβίβαση, ο έλεγχος κλπ. δεν πληρωνόμαστε γιατί οι πόρτες είναι ανοικτές. Εάν βάλεις και τις καθυστερήσεις, τα ωράρια γίνονται ακόμη πιο εξαντλητικά”.
Εαν ειναι να πεσει το αεροπλανο θα το μαθετε
Εάν είστε από εκείνους που φοβούνται τα αεροπλάνα και κοιτούν συνεχώς την αεροσυνοδό προσπαθώντας να διακρίνουν σημάδια πανικού στο πρόσωπό της στις αναταράξεις για να καταλάβουν εάν θα πέσει το αεροπλάνο ή όχι, χαλαρώστε. Ο πιλότος και το προσωπικό της καμπίνας θα σας το ανακοινώσουν αμέσως.
“Ο πιλότος θα ανακοινώσει άμεσα και στους επιβάτες τις πληροφορίες που έχει και εάν υπάρχει χρονικό περιθώριο τότε θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες αναγκαστικής προσγείωσης” έγραψε μια ανώνυμη αεροσυνοδός. “Δουλειά μου είναι να κάνω ό,τι μπορώ για να βγούμε όλοι ζωντανοί, και γι’ αυτό το λόγο θέλω να είναι όλοι ενήμεροι για να συνεργαστούν όσο καλύτερα γίνεται”.
Οι αεροσυνοδοι δεν πληρωνονται μεχρι να κλεισουν οι πορτες
Οι αεροσυνοδοί και οι φροντιστές πληρώνονται μόνο για το χρονικό διάστημα που διαρκεί η πτήση, σύμφωνα με άλλο μέλος του προσωπικού καμπίνας. “Δεν πληρωνόμαστε μέχρι να κλείσει η πόρτα. Πράγμα που σημαίνει ότι είμαστε υποχρεωμένοι να είμαστε στη δουλειά 2 ώρες πριν αλλά δεν πληρωνόμαστε για αυτό”, απαντά μια ανώνυμη χρήστης του Quora και το σχόλιό της επιβεβαιώθηκε κι από έναν συνταξιούχο πιλότο της αμερικανικής αεροπορίας. “Μπορεί να δουλεύουμε επί 13 ώρες και να πληρωνόμαστε για 5”, αναφέρεται στο σχόλιο. “Κάποιοι από εμάς καταλήγουμε με μικρές πτήσεις και κάνουμε 5 βάρδιες την ημέρα και πληρωνόμαστε για πέντε ώρες. Όσο λοιπόν διαρκεί η αποβίβαση, ο έλεγχος κλπ. δεν πληρωνόμαστε γιατί οι πόρτες είναι ανοικτές. Εάν βάλεις και τις καθυστερήσεις, τα ωράρια γίνονται ακόμη πιο εξαντλητικά”.
Oι αεροπορικες εταιρειες συχνα επαναχρησιμοποιουν τις κουβερτες και τα μαξιλαρια Κι όμως η κουβερτούλα με την οποία σκεπάζεστε στο αεροπλάνο μπορεί και να μην είναι τόσο καθαρή όσο θα θέλατε. Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες ξαναχρησιμοποιούν τις κουβέρτες και τα μαξιλάρια στις πτήσεις, σύμφωνα με τον χρήστη του Quora, Tony Busko και την πρώην αεροσυνοδό Fatihah Sudewo.
“Οι κουβέρτες και τα μαξιλάρια χρησιμοποιούνται ξανά και ξανά χωρίς να πλυθούν. Απλά τις διπλώνουν και τις αποθηκεύουν για την επόμενη πτήση”, είπε ο Busko.