Η ανάπτυξη του ταξιδιού έχει τρία (3) µυστικά… Υπηρεσίες, υπηρεσίες και υπηρεσίες! Όποιος προσφέρει στον ταξιδιώτη αυτά που επιθυµεί, θα τον έχει πάντα δίπλα του. Αυτό, αντιλαµβάνεστε, ξεκινάει από τις υπηρεσίες µιας χώρας και τελειώνει στις υπηρεσίες ενός camping.
Στο editorial αυτού του µήνα, λοιπόν, θα σας περιγράψω µια υπηρεσία που θα τη διαβάσετε για πρώτη φορά στο ICONS, η οποία έχει µόλις ξεκινήσει, που κάνει θραύση στους έµπειρους ταξιδιώτες και που θα γίνει must τα επόµενα 5 χρόνια. Τι σκεφτήκανε οι αθεόφοβοι; Τους λες πού θέλεις να ταξιδέψεις, σε ποιο σηµείο ακριβώς, σε πηγαίνουν εκεί και σου στήνουν τη σκηνή εκεί όπου ακριβώς θέλεις να µείνεις. Π.χ. τους λέτε εσείς: «Θέλω να ζήσω την εµπειρία να ταξιδέψω στην Ελλάδα και να στήσω τη σκηνή µου στην κορυφή του Ολύµπου». «Θέλω να ταξιδέψω στο Μαρόκο και θέλω να µου στήσετε τη σκηνή µου στην έρηµο της Σαχάρας». Προσέξτε, καµία σχέση µε τα οργανωµένα αφρικανικά campings µε τα ξενοδοχεία που είναι στηµένα σε ερηµικές περιοχές κ.λπ. Μιλάµε ότι επιλέγετε εσείς το ακριβέστατο σηµείο στον πλανήτη και οι άνθρωποι σε στήνουν εκεί. Πού θέλεις; Στις αλυκές της Βολιβίας; Στους πρόποδες των Άνδεων; Στο Μάτσου Πίτσου; Στους Angels Falls της Βενεζουέλας; Θα σε στήσουν εκεί. Και προσέξτε η υπηρεσία δεν σταµατάει σε αυτό το σηµείο. Θέλεις στη σκηνή σου να έχεις µπανιέρα πορσελάνινη; Θέλεις να έχεις ιδιωτικό σεφ που, ας πούµε, µπορεί να έχει και 2 αστέρια Michelin; Τι θέλεις; Ό,τι θέλεις. Ζήσε το όνειρό σου σε όποια γωνιά του κόσµου θέλεις µε όποια υπηρεσία θέλεις.
Η φιλοσοφία είναι «Ζήσε µια σπάνια εµπειρία και προσάρµοσέ την στις απόλυτες επιθυµίες σου». Η εταιρεία που το ξεκίνησε λέγεται Black Tomato και η υπηρεσία που παρέχεται λέγεται «Blink». Οι άνθρωποι της εταιρείας είναι εκπαιδευµένοι για να ικανοποιούν τις απαιτήσεις ακόµη και των πιο παράξενων ταξιδιωτών. Υπάρχουν ταξιδιώτες που έχουν ζητήσει να έχουν µαζί τους τρόφιµα από συγκεκριµένα καταστήµατα επιλογής τους. Άλλοι έχουν ζητήσει να έχουν µαζί τους δάσκαλο του καράτε, ακόµη και επιστήµονα εξειδικευµένο σεξολόγο.
Πώς γίνεται; Παραγγέλνεις στην Black Tomato τι ακριβώς θέλεις να κάνεις, πώς ακριβώς το θέλεις, επεξεργάζονται το αίτηµά σου και σου απαντάνε αν γίνεται ή δεν γίνεται µε συγκεκριµένο κόστος. Σπάνια η εταιρεία έχει αρνηθεί µέχρι τώρα project. Οι τιµές ξεκινάνε από τα απλά ταξίδια στα 10.000 ευρώ, π.χ. για 3 ηµέρες στις πυραµίδες του Φαραώ στην Αίγυπτο, και φτάνουν µέχρι και 40.000 ευρώ το άτοµο για πενταήµερη διανυκτέρευση στην έρηµο Ατακάµα του Περού.
Να σηµειώσουµε ότι η Black Tomato, όταν το ταξίδι τελειώνει, δεν αφήνει πίσω της ούτε µισή καρφίτσα. Μαζεύει τα πάντα και παραδίδει στις Αρχές το κοµµάτι που έχει χρησιµοποιήσει ακριβώς όπως το παρέλαβε. Μάλιστα το συνοδεύει και µε αντίστοιχες φωτογραφίες. Μιλάµε για µία φοβερή υπηρεσία που δείχνει την κατεύθυνση του τουρισµού. Εάν έχεις να προσφέρεις υπηρεσίες, έχεις τουρισµό.