Η αγορά προϊόντων μέσω φωτογραφιών (shoppable photo posts), αποτελεί τη νέα προσθήκη που ετοιμάζει το Instagram και το δοκιμάζει σε αυτό το στάδιο στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, με έναν μικρό αριθμό χρηστών λογισμικού iOS. Συγκεκριμένα, το Instagram θα δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να μπορεί να αλληλεπιδρά με έως και 5 προϊόντα σε μια φωτογραφία και να οδηγείται με αυτή την ενέργεια απευθείας στις σελίδες των προϊόντων για ενδεχόμενη αγορά.
Ο τρόπος λειτουργίας των shoppable photos
Η αρχική δοκιμή των shoppable photos, όπως έχει ανακοινωθεί από την διεύθυνση του Instagram, θα περιλαμβάνει 20 brands με έδρα τις Η.Π.Α και οι φωτογραφίες που θα χρησιμοποιηθούν θα είναι εμπλουτισμένες με πληροφορίες σχετικές με τα προϊόντα. Συνεπώς οι χρήστες του Instagram θα μπορούν να ενημερωθούν καλύτερα για τα προϊόντα που επιλέγουν σε μια φωτογραφία και εύκολα να οδηγηθούν σε αντιπροσωπευτική σελίδα όπου θα περνούν απευθείας σε αγορά του αγαπημένου τους αντικειμένου. Αναλυτικά, μετά την επιλογή ενός αντικειμένου από τη φωτογραφία, ο χρήστης θα κατευθύνεται σε νέα εικόνα που θα περιλαμβάνει περιγραφή του αντικειμένου, τιμή και έναν σύνδεσμο Call-To-Action που θα τον κατευθύνει στο τελικό στάδιο της διαδικασίας και συγκεκριμένα σε σελίδα παραγγελίας του αντίστοιχου πάντα αντικειμένου.
Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου στο Instagram
Το Instagram με τα shoppable photos και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στη διαφήμιση, οδηγείται σε μία νέα εποχή για την πλατφόρμα, σε αυτήν των στοχευμένων πωλήσεων και γενικά της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Όπως αναφέρει και η διαχείριση του Instagram με την ανακοίνωσή της, τα αρχικά χαρακτηριστικά της νέας προσθήκης δεν θα είναι και απαραίτητα τα οριστικά. Τα αποτελέσματα της δοκιμής που βρίσκεται σε εξέλιξη θα φανερώσουν περισσότερα στοιχεία σχετικά με τις εμπειρίες των ενδιαφερόμενων και στο τέλος αυτής της διαδικασίας η διεύθυνση θα προβεί σε κατάλληλες ρυθμίσεις ώστε να εξυπηρετηθούν με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο χρήστες και διαφημιστές.
Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου στο Instagram
Το Instagram με τα shoppable photos και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στη διαφήμιση, οδηγείται σε μία νέα εποχή για την πλατφόρμα, σε αυτήν των στοχευμένων πωλήσεων και γενικά της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Όπως αναφέρει και η διαχείριση του Instagram με την ανακοίνωσή της, τα αρχικά χαρακτηριστικά της νέας προσθήκης δεν θα είναι και απαραίτητα τα οριστικά. Τα αποτελέσματα της δοκιμής που βρίσκεται σε εξέλιξη θα φανερώσουν περισσότερα στοιχεία σχετικά με τις εμπειρίες των ενδιαφερόμενων και στο τέλος αυτής της διαδικασίας η διεύθυνση θα προβεί σε κατάλληλες ρυθμίσεις ώστε να εξυπηρετηθούν με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο χρήστες και διαφημιστές.
Προς το παρόν, δεν υπάρχει αναφορά από το Instagram για συνδυασμό ηλεκτρονικού εμπορίου και του χαρακτηριστικού “Instagram Stories”. Ωστόσο είναι λογικό να σκεφτούμε πως μελλοντικά αναμένονται αλλαγές και προς αυτήν την κατεύθυνση. Το χαρακτηριστικό των Instagram stories αποτελεί εξίσου μία νέα προσθήκη του Instagram και συμβάλλει στο αίσθημα της ανακάλυψης για το οποίο είναι γνωστή η εν λόγω πλατφόρμα.
Πηγή: www.athensmagazine.gr