Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου, 2024
13 C
Athens
HomeTravel NewsΟ πρώην διευθύνων σύμβουλος της American Airlines λέει ότι «όλοι ανησυχούν για...

Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της American Airlines λέει ότι «όλοι ανησυχούν για την Boeing»

Οι δηλώσεις του Ρόμπερτ Κράνταλ, πρώην διευθύνων συμβούλου (CEO) της American Airlines, έγιναν κατά τη διάρκεια συνέντευξης στο Bloomberg Surveillance.

  • Οι ανησυχίες για την ασφάλεια της Boeing οδήγησαν σε μαζική ανατροπή της ηγεσίας, με τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της American Airlines, Ρόμπερτ Κράνταλ, να εκφράζει ανησυχία.
  • Ο Crandall επαινεί την ανταπόκριση της Boeing κατά τη διάρκεια της θητείας του, αλλά υπογραμμίζει τις τρέχουσες ανησυχίες για την ασφάλεια και την αξιοπιστία του κατασκευαστή.
  • Πρόσφατα περιστατικά και ευρήματα για την ασφάλεια εγείρουν ανησυχίες σχετικά με την ικανότητα και τη διαφάνεια της Boeing, προκαλώντας μια βαθύτερη έρευνα.

Σε συνέντευξή του στο Bloomberg, ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της American Airlines, Ρόμπερτ Κράνταλ, δήλωσε ότι όλοι ανησυχούν για την Boeing, αναφέροντας τα πρόσφατα προβλήματα με τον κατασκευαστή και τη μαζική ανατροπή της ηγεσίας.

- Advertisement -

«Όλοι είναι ανήσυχοι»

Ο Robert Crandall υπηρέτησε ως Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της American Airlines και ήταν στην αεροπορική εταιρεία για 25 χρόνια. O Crandall θεωρείται από πολλούς ως ένας θρύλος στον κλάδο των αερομεταφορών, γνωστός για την έναρξη του πρώτου προγράμματος τακτικών επιβατών και την επανάσταση στον κόμβο και τη μέθοδο ακτίνων για τα αεροπορικά δίκτυα. Πρόσφατα, ο Crandall έκανε αρκετές τηλεοπτικές εμφανίσεις, προσφέροντας μια εικόνα για την κατάσταση που αντιμετωπίζει η Boeing.
Προχθές, η Boeing ανακοίνωσε ότι ο Διευθύνων Σύμβουλός της και ο Διευθύνων Σύμβουλος των Commercial Airplanes αποχωρούν από την εταιρεία το 2024. Αυτή ήταν μια σημαντική ανατροπή στην ηγεσία του κατασκευαστή, αλλά αναμενόταν από πολλούς μετά τα πρόσφατα γεγονότα. Χθες, η Bloomberg Surveillance δημοσίευσε μια συνέντευξη βίντεο με τον Crandall, στην οποία δήλωσε ότι όλοι ανησυχούν για την Boeing.
Η πρώτη ερώτηση που έγινε στον Crandall είναι τι πιστεύει ότι άλλαξε την τελευταία δεκαετία στην Boeing, μια ερώτηση στην οποία δεν είχε απάντηση. Επιπλέον, ο Crandall είπε ότι πιστεύει ότι ο David Calhoun, Διευθύνων Σύμβουλος της Boeing, θα ήθελε επίσης να είχε μια απάντηση στην ίδια ερώτηση. Ο Κράνταλ δεν είχε παρά επαίνους για την Boeing κατά τη διάρκεια της θητείας του στην American Airlines, λέγοντας:

«Και σε κάθε περίπτωση που είχαμε οποιοδήποτε είδος διαφωνίας ή προβλήματος, εντείνονταν και ανταποκρίνονταν πολύ. Η εμπειρία μου με την Boeing ήταν ότι είναι μια εξαιρετική εταιρεία

Στη συνέχεια, ο Crandall λέει ότι όλοι στην Αμερική ανησυχούν για την Boeing, επικαλούμενος τη συνάντηση μεταξύ των μεγάλων CEO των αεροπορικών εταιρειών και του διοικητικού συμβουλίου της Boeing. Η συνάντηση, είπε ο Crandall, δείχνει πόσο σοβαρά βλέπουν το πρόβλημα οι αμερικανικοί αερομεταφορείς. Η ασφάλεια και η αξιοπιστία είναι δύο από τα πιο κρίσιμα πράγματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την αγορά αεροσκαφών και ο Crandall τόνισε ότι η αμερικανική αεροπορία ήταν εξαιρετικά ασφαλής.

«Χωρίς απόλυτη φήμη ασφάλειας και συνέπειας, απλά δεν μπορείς να ανταγωνιστείς. Και γι’ αυτό όλοι ανησυχούν για την Boeing. Πρέπει να επαναφέρουμε την Boeing σε ένα σημείο όπου παράγει ένα άψογο προϊόν».

Γιατί η ανησυχία;

Η Boeing αγωνίστηκε με την ποιότητα και την ασφάλεια για αρκετά χρόνια και το 2024 δεν ξεκίνησε καλά για τον κατασκευαστή. Τον Ιανουάριο, ένα Boeing 737 MAX 9 που εκμεταλλευόταν η Alaska Airlines παρουσίασε έκρηξη βύσματος εξόδου στη μέση της πτήσης, προκαλώντας ταχεία αποσυμπίεση και αναγκάζοντας την εκτροπή. Μετά το συμβάν, το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) ξεκίνησε έρευνα για το περιστατικό και διαπίστωσε αρκετά ανησυχητικά πράγματα από τότε.
Πρώτον, ανακαλύφθηκε ότι οι πιλότοι δεν γνώριζαν ότι η πόρτα του πιλοτηρίου θα άνοιγε αυτόματα σε περίπτωση αποσυμπίεσης. Αυτό δεν αποκαλύφθηκε στα εγχειρίδια πτήσης και δεν ήταν η πρώτη φορά που η Boeing παρέλειψε πληροφορίες από την εκπαίδευση πιλότων για να πετάξει το αεροσκάφος MAX. Αργότερα αποκαλύφθηκε ότι το βύσμα της πόρτας έσκασε λόγω της έλλειψης μπουλονιών μετά την εκτέλεση εργασιών στο αεροπλάνο. Καθώς η έρευνα έχει πάρει τον δρόμο της, η Boeing δεν μπόρεσε να αναγνωρίσει τα ακριβή άτομα που εργάζονταν στο αεροσκάφος πριν από το συμβάν, εμποδίζοντας την έρευνα και εγείροντας ερωτήματα σχετικά με την αρμοδιότητα της Boeing.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,077LikesLike
88,730 FollowersFollow
182,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ