Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024
19.2 C
Athens
HomeTravelΘα εμπιστευόσασταν την τεχνητή νοημοσύνη για να σχεδιάσετε ένα ταξίδι; Αυτές είναι...

Θα εμπιστευόσασταν την τεχνητή νοημοσύνη για να σχεδιάσετε ένα ταξίδι; Αυτές είναι οι ταξιδιωτικές προβλέψεις για το 2024

Ταξίδια με συνείδηση ​​του κλίματος και διακοπές με αγνώστους…: Θα κυνηγήσετε αυτές τις ταξιδιωτικές τάσεις το 2024;

Μια έρευνα με περισσότερους από 27.000 ανθρώπους σε 33 χώρες και περιοχές αποκάλυψε ποιες θα μπορούσαν να είναι οι μεγαλύτερες ταξιδιωτικές τάσεις του επόμενου έτους.

- Advertisement -

Ο τρόπος που ταξιδεύουμε αλλάζει συνεχώς.

Με ορισμένους προορισμούς να γίνονται πολύ ζεστοί για τους τουρίστες και οι τεχνολογικές εξελίξεις να μας εμπνέουν να ανατρέψουμε τον τρόπο που ταξιδεύουμε, η επόμενη χρονιά δεν θα αποτελέσει εξαίρεση.

Τι λέμε όμως για τα σχέδιά μας για την επόμενη χρονιά και ποιες είναι οι πιο σημαντικές αλλαγές στις ταξιδιωτικές μας συνήθειες;
Η διαδικτυακή πλατφόρμα κρατήσεων, η Booking.com ερεύνησε περισσότερους από 27.000 ανθρώπους σε 33 χώρες και επικράτειες για να μάθει και συγκέντρωσε τα ευρήματά τους ως μέρος της έκθεσης ταξιδιωτικών προβλέψεων για το 2024 της εταιρείας.

Από διακοπές τεχνητής νοημοσύνης μέχρι ταξίδια με εντελώς άγνωστους, εδώ είναι μερικές από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές τάσεις που θα μπορούσαμε να δούμε το 2024.

Πώς επηρεάζει η κλιματική αλλαγή τον τρόπο που ταξιδεύουμε;

Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες σκέφτονται πώς η κλιματική αλλαγή θα επηρεάσει τον τρόπο που προγραμματίζουν τις διακοπές τους το 2024. Οι Millennials ήταν η ομάδα που ήταν πιο πιθανό να δώσει αυτή την απάντηση ενώ η γενιά Baby Boomer ήταν η λιγότερο πιθανή, σύμφωνα με την Booking.com.

Τον τελευταίο χρόνο, πολλά κλιματικά ρεκόρ έχουν καταρριφθεί με πυρκαγιές, πλημμύρες και καύσωνες που σαρώνουν πολλούς δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς διακοπών. Ο Ιούλιος είδε τη Σαρδηνία και τη Σικελία να ιδρώνουν σε θερμοκρασίες άνω των 46 C.

Ως αποτέλεσμα, το 56% των ανθρώπων συμφωνεί ότι καθώς οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν κοντά στο σπίτι τους σχεδιάζουν να ταξιδέψουν αλλού για να δροσιστούν.
Αλλά όλα όσα κάνουμε όταν λείπουμε, από τις πτήσεις που κάνουμε για να φτάσουμε εκεί μέχρι το φαγητό που τρώμε ή τα ξενοδοχεία στα οποία μένουμε, αυξάνουν τις εκπομπές άνθρακα .

Λοιπόν, τι εμποδίζει τους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση για διακοπές με συνείδηση ​​του κλίματος; Τα χρήματα, σύμφωνα με την Booking.com.

Ένας στους τέσσερις ανθρώπους είπε ότι θα ενδιαφερόταν περισσότερο για βιώσιμα ταξίδια αν ο προϋπολογισμός του ήταν απεριόριστος. Αυτό περιλαμβάνει την επίσκεψη σε λιγότερο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, την αντιστάθμιση του αποτυπώματος άνθρακα τους και τη διασφάλιση ότι τα χρήματα που ξοδεύουν υποστηρίζουν τις τοπικές οικονομίες.

Θα μπορούσε η τεχνητή νοημοσύνη να προγραμματίσει τις διακοπές μας το 2024;

Η Booking.com προβλέπει ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι πιθανό να παίξει μεγαλύτερο ρόλο στον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουμε το 2024. Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες είπαν ότι θα ενδιαφερόντουσαν να χρησιμοποιήσουν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να σχεδιάσουν ένα μελλοντικό ταξίδι.

Οι νεότερες γενιές πιέζουν αυτήν την αλλαγή με τους Millennials που είναι πιο πιθανό να εξετάσουν το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσουν αυτήν την εναλλακτική μέθοδο για να συνθέσουν τα δρομολόγιά τους. Οι παλαιότερες γενιές είναι πιο διστακτικές με το 39% των Baby Boomers να λέει ότι δεν θα εμπιστευόταν την τεχνολογία AI να σχεδιάσει το ταξίδι τους για αυτούς με βάση τις προτροπές τους.

Πολλοί ιστότοποι κρατήσεων ταξιδιών και μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν ήδη τεχνολογία AI για να αλλάξουν την εμπειρία των πελατών τους.

Το εργαλείο προγραμματισμού της Booking.com που υποστηρίζεται από το ChatGPT στοχεύει να μιμηθεί τον τρόπο που θα «άρχιζες να μιλάς για τον προγραμματισμό ενός ταξιδιού με τον σύντροφό σου ή τους φίλους σου». Η Expedia έχει επίσης ενσωματώσει το chatbot AI στην εφαρμογή της για κινητά και η Skyscanner μόλις εισήγαγε ένα νέο εργαλείο που χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να εμπνεύσει την επιλογή σας για το πού να πετάξετε.

Αυτά τα εργαλεία θα μπορούσαν επίσης να παίξουν ρόλο μόλις φτάσουμε στον προορισμό μας, με το 62 τοις εκατό των Millennials να δηλώνουν ότι θα εκτιμούσαν τις πληροφορίες, τις συμβουλές ή τις υποδείξεις από έναν σύντροφο τεχνητής νοημοσύνης ενώ βρίσκονται σε διακοπές.

Με τους ταξιδιώτες πιο ανοιχτούς στη χρήση αυτής της τεχνολογίας, το Tripadvisor μόλις κυκλοφόρησε μια γεννήτρια δρομολογίων με τεχνητή νοημοσύνη, η οποία θα σας προσφέρει ένα καθημερινό πρόγραμμα με βάση τον προορισμό, τις ημερομηνίες και τα ενδιαφέροντα.

Τα μεμονωμένα ταξίδια εξακολουθούν να αυξάνονται – αλλά δεν σημαίνει ότι θα τα πηγαίνετε μόνοι σας

Το με ποιον επιλέγουμε να πάμε στο εξωτερικό αλλάζει επίσης καθώς όλο και περισσότεροι από εμάς πετάμε μόνοι μας. Δύο στους πέντε ανθρώπους είπαν ότι ταξίδεψαν μόνοι τους τους τελευταίους έξι μήνες και σχεδόν τρεις στους πέντε έκαναν διακοπές μόνοι τους τον περασμένο χρόνο, σύμφωνα με την Booking.com.

Η Gen Z πρωτοστατεί όσον αφορά τα ανεξάρτητα ταξίδια. Ένας στους τέσσερις νέους είπε ότι η κύρια προτεραιότητά του για ταξίδια το 2024 ήταν η εμβάθυνση της σχέσης του με τον εαυτό του.
Η ανακάλυψη του εαυτού είναι ο στόχος με περίπου τα δύο τρίτα των ανθρώπων να λένε ότι ήταν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους όταν έλειπαν.

Αλλά δεν είναι απαραίτητο να απομονωθείς σε μια απομονωμένη παραλία ή να περπατήσεις σόλο σε μια άγνωστη πόλη. Η Gen Z ήταν επίσης η ηλικιακή ομάδα που είχε περισσότερες πιθανότητες να βρει ελκυστική την εμπειρία του ταξιδιού με αγνώστους .

Περίπου ένας στους 10 ανθρώπους αυτής της γενιάς επιλέγει να ταξιδέψει μόνος σε οργανωμένες εκδρομές για να συναντήσει άτομα με κοινά ενδιαφέροντα, ενώ λίγο πάνω από το 10% είναι επίσης ανοιχτό να γνωρίσει νέα άτομα ενώ πηγαίνει μόνος του.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,127LikesLike
88,947 FollowersFollow
180,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ