Αυτή η αεροπορική εταιρεία κατετάγη Νο. 1. στην ικανοποίηση πελατών και μάλλον αποτελεί έκπληξη!
Αναμένεται να είναι ένα πολυάσχολο καλοκαίρι για ταξίδια και πτήσεις — και οι αεροπορικές εταιρείες που θα δείτε είναι οι καλύτερες στην εξυπηρέτηση πελατών, σύμφωνα με μια νέα κατάταξη.
Ωστόσο η Southwest Airlines είναι αυτή που κατέλαβε την υψηλότερη θέση σε ικανοποίηση πελατών για οικονομία για δεύτερη συνεχή χρονιά, σύμφωνα με μελέτη της JD Power που κοινοποιήθηκε στο Travel + Leisure . Αυτό συμβαίνει παρά την κατάρρευση της εορταστικής περιόδου της εταιρείας κατά την οποία ακύρωσε χιλιάδες πτήσεις και άφησε αμέτρητους επιβάτες αποκλεισμένους.
Τα Southwest ακολούθησαν οι Delta Air Lines και JetBlue , οι οποίες βρέθηκαν στο Νο. 2 και στο Νο. 3 αντίστοιχα της λίστας για οικονομία.
Όσον αφορά την πρώτη και την business class, η JetBlue κατέλαβε στην πραγματικότητα την πρώτη θέση, ακολουθούμενη από την Delta και την United Airlines . Η Delta κατατάχθηκε ως με την καλύτερη ικανοποίηση πελατών για την premium οικονομική της ενότητα.
Παρά τις επιδόσεις των αεροπορικών εταιρειών, η ικανοποίηση των επιβατών μειώθηκε κατά 7 μονάδες στη Βόρεια Αμερική σε σύγκριση με πέρυσι, φτάνοντας τους 791 σε μια κλίμακα 1.000 βαθμών. Αυτή η δυσαρέσκεια, η οποία αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση του κόστους και των τελών, αποτελεί μέρος μιας μεγαλύτερης τάσης μείωσης της ικανοποίησης των επιβατών και για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που υποχώρησε.
«Από την σκοπιά του πελάτη… τα αεροπλάνα είναι γεμάτα, τα εισιτήρια είναι ακριβά και η διαθεσιμότητα πτήσεων είναι περιορισμένη», δήλωσε ο Michael Taylor, επικεφαλής ταξιδιωτικών πληροφοριών στην JD Power, σε μια δήλωση που δόθηκε στην T+L. «Ενώ αυτά τα μειονεκτήματα δεν έχουν ακόμη μειώσει τη ζήτηση για ταξίδια αναψυχής, αν συνεχιστεί αυτή η τάση, οι ταξιδιώτες θα φτάσουν σε οριακό σημείο και ορισμένες μάρκες αεροπορικών εταιρειών μπορεί να καταστραφούν».
Η μελέτη, η οποία βασίστηκε σε έρευνα που διεξήχθη από τον Μάρτιο του 2022 έως τον Μάρτιο του 2023, εξέτασε τα πάντα, από το αεροσκάφος που πετάχτηκε μέχρι τις πολιτικές αεροπορικών εταιρειών σχετικά με τις αποσκευές, την επιβίβαση, το check-in, το κόστος και τις χρεώσεις, το πλήρωμα πτήσης, τις υπηρεσίες κατά την πτήση και τις κρατήσεις.
Οι βαθμολογίες ικανοποίησης έρχονται καθώς η αεροπορική βιομηχανία προετοιμάζεται για ένα γεμάτο καλοκαίρι. Τον περασμένο μήνα, για παράδειγμα, η Delta ανέφερε ότι οι διεθνείς πτήσεις της είχαν ήδη κρατηθεί κατά 75% για το καλοκαίρι. Και τα διεθνή αεροπορικά εισιτήρια αναμένεται να φτάσουν σε υψηλό 5 ετών με την αύξηση να αποδίδεται σε συνδυασμό χαμηλότερης προσφοράς, υψηλού κόστους καυσίμων και υψηλής ζήτησης.
Δείτε επίσης
- Η Emirates συστήνει τη Sara, τον 1ο ρομποτικό βοηθό check-in στον κόσμο
- O πρόεδρος της Emirates «βλέπει» αεροπλάνα με Τεχνητή Νοημοσύνη και χωρίς συγκυβερνήτη
- Ελ. Βενιζέλος: Στα «ύψη» η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας τον Απρίλιο
- Συνελήφθη Αιγύπτιος στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» – Έκρυβε στη βαλίτσα του €850.000!