O expert των ταξιδιών Τάσος Δούσης δεν μας ξεναγεί μόνο στην Ελλάδα και τον κόσμο μέσα από τις Εικόνες αλλά μας δίνει πάντα τις καλύτερες και πιο χρήσιμες ταξιδιωτικές συμβουλές! Αυτή τη φορά μέσω instagram ο Τάσος Δούσης μας αποκαλύπτει τους 20 κανόνες για να επιλέξουμε το σωστό εστιατόριο.
Ο ίδιος γράφει:
Εστιατόρια❤️Έτσι θα επιλέξουμε το καλύτερο!
Το σωστό εστιατόριο δεν είναι εύκολη υπόθεση.Υπάρχουν όμως 20 κανόνες που για εμένα κάνουν την διαφορά?
1.Το μενού πρέπει να είναι μικρό.Δεν μπορεί ένα εστιατόριο να σερβίρει απο πίτσα μέχρι αστακομακαρονάδα!
2.Το σωστό καλωσόρισμα στους πελάτες πάντα κερδίζει! Ένα σφηνάκι τσίπουρο πχ
3.Καθαρές τουαλέτες!Απο εκεί κάνει μπαμ το βρόμικο εστιατόριο
4.Χαμογελαστός εστιάτορας, που δεν τσακώνεται με το προσωπικό…
5. Σεβόμαστε τον πελάτη με καλές τιμές χωρίς να τον «κλέβουμε» με υπερχρεώσεις στον λογαριασμό
6. Όχι στις «αλυσίδες». Ο καλός εστιάτορας ΔΕΝ ανοίγει 10 καταστήματα εξαιτίας ενός πετυχημένου μοντέλου!
7.Ο μάγειρας! Είτε μιλάμε για την «Σπονδή» είτε για ένα κουτουκάκι στο Περιστέρι η αλήθεια είναι μια! Ο σεφ-μάγειρας είναι η καρδιά του εστιατορίου και μαζί με τον ιδιοκτήτη κάνουν ομάδα. Επιλέξτε τους επιχειρηματίες που έχουν τους ίδιους μάγειρες για χρόνια
8. Το καλοσυντονισμένο service. Αν πρέπει να κάνεις σινιάλο 3 φορές για να ασχοληθούν μαζί σου κάτι δεν ρολάρει σωστά
9.Απόσταση τραπεζιών. Αν είναι να ακούω τα κουτσομπολιά και τους τσακωμούς στο ένα μέτρο, άστο καλύτερα
10.Προσωπικό.Αν οι σερβιτόροι είναι χαρούμενοι; Αν γενικά υπάρχει καλό κλίμα,αν δεν έρχονται να πάρουν παραγγελία με κατεβασμένα μούτρα, τότε θα φάτε καλά.
11.Κατανόηση του πελάτη. Αν ζητήσετε στην πίτσα να προσθέσετε φρέσκια ντομάτα και σας απαντήσουν «δεν μπορούμε να αλλάξουμε την συνταγή» ένα συμβαίνει: το μαγαζί είναι στον αυτόματο
12.Ψωμί! Απλό αλλά αν έρθει άψογο κάτι καλό γίνεται στην κουζίνα
13. Το κακό timing στο σερβίρισμα των πιάτων.Δεν μπορεί το κυρίως να έρθει πριν το πρώτο!
14.Ο σερβιτόρος ΔΕΝ πρέπει να προσπαθεί να σου πλασάρει ακριβά πιάτα ή ό,τι «έμεινε» στην κουζίνα
15.Διαφορά μεγάλη κάνει…Ένα γλυκό κέρασμα στο τέλος. Ένα δεύτερο καραφάκι τσίπουρο…
16. Δεν τσακωνόμαστε και δεν δημιουργούμε ένταση με τον πελάτη
17.Εποχικότητα στο μενού!
18.Δεν χωρίζουμε τους πελάτες σε καλούς και κακούς ανάλογα με το πορτοφόλι τους. Αλλά σε ευγενικούς και αγενείς
19.Δεν προσβάλουμε τον πελάτη αν μας γυρίσει ευγενικά πίσω ένα πιάτο
20.Ρωτάμε τον πελάτη μετά το γεύμα ή το δείπνο αν ολα πήγαν καλά
Δείτε την ανάρτηση:
Δείτε επίσης
- 5+1 κοντινοί προορισμοί από την Αθήνα για το τριήμερο της Πρωτομαγιάς
- Ιδέες για το τριήμερο: 4+1 πανέμορφα ορεινά χωριά στην Πελοπόννησο για να περάσετε αξέχαστα!
- Ο Τάσος Δούσης αποκαλύπτει 20 λάθη που κάνουν οι ξενοδόχοι και χάνουν τους πελάτες τους
- Τάσος Δούσης: Μας αποκαλύπτει τη «Βίβλο» του απαράδεκτου πελάτη! 12 πράγματα που ΔΕΝ πρέπει να κάνεις