To Bloomberg να κατέγραψε τις καλύτερες και τις χειρότερες αεροπορικές εταιρείες στις ακυρώσεις πτήσεων μεταξύ 19 εταιρειών σε όλο τον κόσμο.
Η έρευνα έδειξε ότι οι επιβάτες που πετούν αυτό το καλοκαίρι με την Virgin Australia και την ολλανδική αεροπορική εταιρεία KLM υφίστανται μερικές από τις μεγαλύτερες ακυρώσεις στα ταξίδια καθώς οι εταιρείες αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες ελλείψεις προσωπικού.
Η Virgin Australia ανακηρύχθηκε ως η χειρότερη αεροπορική εταιρεία καθώς ακύρωσε το μεγαλύτερο ποσοστό πτήσεων μεταξύ Μαΐου και 26 Ιουλίου, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας αναλύσεων Cirium. Ακύρωσε σχεδόν 2.200 πτήσεις τους τρεις αυτούς μήνες, που αντιστοιχούν στο 5,9% των προγραμματισμένων πτήσεων της έναντι 1,4% την ίδια περίοδο το 2019. Η Air New Zealand Ltd., η Qantas με έδρα το Σύδνεϋ και η Deutsche Lufthansa AG, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης, ολοκληρώνουν την πεντάδα των χειρότερων αεροπορικών εταιρειών με τη Singapore Airlines Ltd. να ανακηρύσσεται ως η καλύτερη εταιρεία καθώς ακύρωσε μόλις το 0,1% των προγραμματισμένων της πτήσεων.
Μετά την απόλυση δεκάδων χιλιάδων πιλότων, πληρώματος πτήσης, χειριστών αποσκευών και προσωπικού ασφαλείας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η αεροπορική βιομηχανία δεν κατάφερε να επαναπροσλάβει όλο αυτό το προσωπικό εγκαίρως με αποτέλεσμα ακόμη και ηχηρά ονόματα της βιομηχανίας να χάσουν την αξιοπιστία τους και να εκτεθούν.
Στην έρευνα δεν συγκαταλέγονται οι κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, τη δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική αγορά στον κόσμο πριν από τον Covid, καθώς παραμένει σε μεγάλο βαθμό κλειστή για διεθνείς πτήσεις.
Η Qantas, ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας της Αυστραλίας, αλλά και η Virgin, έχουν μπει στο στόχαστρο των δυσαρεστημένο επιβατών οι οποίοι αφήσουν δυσμενή σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πηγή: Airnews.gr
Δείτε επίσης