Η Virgin Atlantic λέει ότι είναι έτοιμη να μεταφέρει εμβόλια Covid-19 σε προορισμούς στο παγκόσμιο δίκτυό της, παρέχοντας τη μέγιση ασφάλεια!
Η αεροπορική εταιρεία είπε ότι εισήγαγε μια νέα «φαρμακευτική ασφαλή υπηρεσία» για «διασφάλιση της ασφάλειας και προστασίας αυτού του πολύτιμου φορτίου». Αυτό περιλαμβάνει μια ομάδα υποστήριξης 24/7, αυτόματες ενημερώσεις κατάστασης ζωντανά, προληπτική ανάκτηση υπηρεσιών και περιοδικούς ελέγχους ακεραιότητας, εγκαταστάσεις ελεγχόμενης θερμοκρασίας και μια ειδική ομάδα κρατήσεων.
Ειδικά εκπαιδευμένα σκυλιά ανιχνεύουν τον κορονοϊό στα αεροδρόμια!
Μεταφορά των ελπιδοφόρων εμβολίων
Την περασμένη εβδομάδα, η φαρμακευτική εταιρεία PfizerBioNTech ανακοίνωσε ότι τα πρώτα αποτελέσματα από την τρίτη φάση των δοκιμών του εμβολίου για τον κορονοϊό δείχνουν ότι είναι αποτελεσματικό στο 90% των περιπτώσεων.
Ωστόσο, το φάρμακο –που κατασκευάζεται σε τοποθεσίες στην Αμβέρσα του Βελγίου και το Μίσιγκαν στις ΗΠΑ– πρέπει να αποθηκευτεί και να μεταφερθεί σε θερμοκρασίες -70 βαθμούς Κελσίου, για να διατηρηθεί η βέλτιστη αποτελεσματικότητα.
Αυτή την εβδομάδα ανακοινώθηκε ότι μια δεύτερη φαρμακευτική εταιρεία, η Moderna, έχει ένα εμβόλιο που μπορεί να είναι 94,5% αποτελεσματικό. Βασικά, αυτό θα μπορούσε να είναι ευκολότερο να διανεμηθεί, καθώς παραμένει σε κανονικά ψυγεία για έως και 30 ημέρες και σε θερμοκρασία δωματίου για έως και 12 ώρες.
Οι δηλώσεις της Virgin Atlantic Cargo
«Ανυπομονούμε να παίξουμε ρόλο στη στήριξη της ανάρρωσης Covid-19, μεταφέροντας κρίσιμα εμβόλια και φαρμακευτικά προϊόντα στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε όλο τον κόσμο στο παγκόσμιο δίκτυό μας, εξασφαλίζοντας γρήγορη πρόσβαση σε εμβόλια για το κοινό καθώς γίνονται διαθέσιμα», αναφέρει ο υπεύθυνος της εταιρείας.
Από την έναρξη της πανδημίας του κορονοϊού, η Virgin Atlantic Cargo έχει διαδραματίσει ζωτικό ρόλο διατηρώντας τις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού σε λειτουργία και μεταφορά βασικών αγαθών σε όλο τον κόσμο. Είναι ευέλικτοι και συνεχίζουν να καινοτομούν, φέρνοντας νέες υπηρεσίες, όπως η Pharma Secure, για να ανταποκριθούν στην απαίτηση των πελατών.
Είναι απόδειξη της σκληρής δουλειάς των ομάδων μας ότι έχουμε ξανασχεδιάσει πλήρως την επιχείρηση φορτίου μας σε μια επιτυχημένη επιχείρηση μόνο για εμπορευματικές μεταφορές, προσφέροντας υπηρεσίες μόνο για φορτία και χάρτες για πρώτη φορά στην ιστορία μας, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις την αποκατάσταση εμπορικών διαδρομών και τη μεταφορά κρίσιμων προμηθειών σε όλο τον κόσμο.
Η Virgin Atlantic πέταξε την πρώτη της πτήση μόνο με φορτίο στις 21 Μαρτίου και συνέχισε να πετά πάνω από 190 πτήσεις την εβδομάδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας σε νέους και υπάρχοντες προορισμούς.
Η AEGEAN κάνει πιο ασφαλή τα ταξίδια
Με επίκεντρο τους επιβάτες και την προστασία τους και σκοπό να παραμείνει το αεροπορικό ταξίδι ασφαλές, η AEGEAN βρίσκει τρόπους για να προσφέρει επιπλέον ασφάλεια!
Η AEGEAN κάνει περισσότερο ασφαλή τα ταξίδια, συστήνοντας στο επιβατικό κοινό τους Hygiene Attendants, που θα φροντίζουν για την τήρηση όλων των μέτρων προστασίας και ασφάλεις κατά την πτήση.
Οι Hygiene Attendants φέρουν ειδικό αναγνωριστικό σήμα και βοηθούν τους επιβάτες καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού να ακολουθήσουν, όλοι, τα αναγκαία μέτρα προστασίας, καθιστώντας το αεροπλάνο το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς για τους ίδιους, τους συνεπιβάτες τους, αλλά και για το προσωπικό εξυπηρέτησης της εταιρείας. about:blank
Φροντίζουν για την ασφάλεια των επιβατών
Πάντα κοντά στον επιβάτη, με χαμόγελο, αλλά και κατανόηση στις νέες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία του κορονοϊού, οι Hygiene Attendants υπενθυμίζουν σε όλους τους επιβάτες:
• τη σωστή και συνεχή χρήση της μάσκας από όλους, καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης, φροντίζοντας παράλληλα για την ομαλή διαχείριση συγκεκριμένων περιστάσεων, όπως π.χ. κατά τη διάρκεια κατανάλωσης του προσφερόμενου ροφήματος και snack
• την τήρηση των αποστάσεων κατά την επιβίβαση και αποβίβαση από το αεροσκάφος και τον περιορισμό της κινητικότητας των επιβατών κατά την πτήση και απαντούν σε τυχόν ερωτήματα των επιβατών για θέματα όπως μέτρα και διαδικασίες προστασίας, διαδικασία καθαρισμού και απολύμανσης αεροσκαφών, κυκλοφορία του αέρα εντός καμπίνας, κ.ά.
Υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης
“Καθώς τα νέα μέτρα προστασίας από την πανδημία του κορονοϊού έχουν αλλάξει τη ζωή όλων μας και όπως είναι φυσικό και το αεροπορικό ταξίδι, όλοι εμείς στην AEGEAN, εργαζόμαστε καθημερινά για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, τη ζεστασιά και τη φροντίδα που σας έχουμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια. Κορονοϊός: Παρατείνονται οι αεροπορικές οδηγίες μέχρι 6 & 8 Νοεμβρίου
Οι Hygiene Attendants θα είναι δίπλα σας για να σας βοηθήσουν να ταξιδεύετε με περισσότερη σιγουριά και ηρεμία, συμβάλλοντας στην τήρηση των αναγκαίων μέτρων προφύλαξης και ασφάλειας όλων μας.
Άλλωστε, σύμφωνα πάντα με πρόσφατες μελέτες που δημοσιοποιούνται, το αεροπορικό ταξίδι εξακολουθεί να παραμένει ασφαλές, καθώς ο κίνδυνος ενός επιβάτη να προσβληθεί από τον COVID 19 μέσα σε αεροσκάφος, αποδεικνύεται πολύ χαμηλός», δήλωσε ο κ.Γιάννης Τζοβάνης, Διευθυντής Πληρωμάτων Καμπίνας της AEGEAN.
Η δέσμευση και η φροντίδα της AEGEAN για την υγεία και την ασφάλεια των ανθρώπων και των επιβατών της, αποτέλεσε απόλυτη προτεραιότητα από την έναρξη της πανδημίας, ενισχύοντας τους τακτικούς καθαρισμούς των αεροσκαφών μεταξύ όλων των πτήσεων και εντατικοποιώντας τις διαδικασίες απολύμανσης.
Νέα προσέγγιση στα αεροπορικά ταξίδια
Στη συνέχεια, και κατά τη διάρκεια της επανεκκίνησης των αεροπορικών ταξιδιών, ανταποκρίθηκε στα νέα ταξιδιωτικά δεδομένα, εφαρμόζοντας σε όλες τις πτήσεις και σε κάθε στάδιο του ταξιδιού, νέες διαδικασίες και ενισχυμένα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, πάντοτε σε στενή συνεργασία με τις αρχές.
Τι είναι traffic light που εφαρμόζεται στην ΕΕ για τον κορονοϊό;
Παράλληλα, εφαρμόζει πρόγραμμα τακτικών δεκαπενθήμερων προληπτικών μοριακών ελέγχων για COVID-19 σε πτητικό και σε επιλεγμένο μη πτητικό δυναμικό της εταιρείας, διασφαλίζοντας με τον τρόπο αυτό την προστασία επιβατών και πληρωμάτων καμπίνας, έχοντας διενεργήσει περισσότερους από 13.000 μοριακούς ελέγχους COVID-19 στο προσωπικό της.
Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr