Απίστευτο κι όμως αληθινό την εποχή της μεγάλης προόδου της τεχνολογίας και των Google Maps, μια έρευνα να τοποθετεί την χρήση των έντυπων χαρτών και των οδηγών στην κορυφή των προτιμήσεων από τους τουρίστες.
Θα περιμέναμε να δούμε εντελώς διαφορετικά αποτελέσματα της έρευνας που διενήργησε στην Αθήνα-Αττική, η GBR Consulting για λογαριασμό της Ένωσης Ξενοδόχων Αθήνας-Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑ-ΑΑ) σχετικά με το τι επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν οι τουρίστες κατά την περιήγησή τους σε έναν προορισμό: Έντυπους οδηγούς και χάρτες ή την τεχνολογία μέσω κινητών.
Από ό,τι έδειξαν λοιπόν τα αποτελέσματα οι τουρίστες στα ταξίδια τους κάνουν την επιλογή τους για τις περιηγήσεις τους, τις αγορές τους, το φαγητό ή τον καφέ και τη διασκέδασή τους μέσα από την έντυπη πληροφόρηση (τουριστικούς οδηγούς και ταξιδιωτικούς χάρτες).
Τα αποτελέσματα της έρευνας
Οι τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα και πηγαίνουν σε κάποια πόλη ή νησί δείχνουν να προτιμούν έντυπες εκδόσεις και χάρτες για την ενημέρωσή τους σχετικά με τον τόπο στον οποίο βρίσκονται. Ειδικότερα:
Το 55% των τουριστών στην ελληνική πρωτεύουσα επιλέγουν έντυπο υλικό από τα Infostand στα ξενοδοχεία ή σε άλλα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος. Μέσα από αυτά αποφασίσζουν: Το 84% για εστιατόρια-καφέ, το 58% για επίσκεψη σε μουσεία κ.λπ., το 44% για περιήγηση στην πόλη, το 31% για εύρεση ξενάγησης, το 22% για τις αγορές και το 10% για διασκέδαση.
Δείτε εδώ τα πράγματα που κάνουν οι τουρίστες και ενοχλούν τους ντόπιους!
Τι συμβαίνει σε διεθνές επίπεδο
Διεθνώς, έρευνα που διενήργησε το Κέντρο Τεχνολογίας Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Bentley σε συνεργασία με την Visitor International (the International Association of Visitor Information Providers) έδειξε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ξενοδοχείων διεθνώς προτιμά την χρήση εντύπων για την πληροφόρηση των επισκεπτών τους.
Μάλιστα, το 88% των ξενοδοχείων ενθαρρύνει τους πελάτες τους να χρησιμοποιούν τα έντυπα (τουριστικούς οδηγούς, χάρτες κ.ά.) που διανέμονται σε αυτό. Το 96,6%, επίσης, του προσωπικού θεωρεί την τουριστική πληροφόρηση από το ξενοδοχείο (για τοπικά αξιοθέατα, ψώνια κτλ.) εξαιρετικά σημαντική.
Όσο αφορά στη συχνότητα με την οποία οι επισκέπτες ξενοδοχείων χρησιμοποιούν τα ενημερωτικά έντυπα, το 40% είπε ότι τα χρησιμοποιεί πάντα, το 46% ότι τα χρησιμοποιεί συχνά, το 13% μερικές φορές και μόνο το 1% ποτέ.
Η Αθήνα καλύτερος προορισμός για τον Νοέμβριο!
Το Conde Nast Traveler σε μια προσπάθεια να “εμψυχώσει” τους Βρετανούς αναγνώστες εν μέσω πανδημίας κάνει διάφορες προτάσεις για χειμωνιάτικες αποδράσεις και η Αθήνα είναι ο καλύτερος προορισμός για τον Νοέμβριο.
Εν μέσω πανδημίας και κακών σεναρίων για τον χειμώνα που έρχεται και με ένα Παρίσι να κλείνει για έναν μήνα, το Conde Nast Traveler προσπαθεί να κάνει τους αναγνώστες του να ονειρευτούν.
Προτείνει, λοιπόν, διάφορους προορισμούς με καλό καιρό για ένα μίνι break του Σαββατοκύριακου ή και περισσότερο, δίνοντας έμφαση στην ιστορία κάθε πόλης, στην γραφικότητα αλλά και στη φιλοξενία. about:blank
Γιατί στην Αθήνα
Η Αθήνα τοποθετείται ψηλά στη λίστα ως ιδανικός προορισμός για τον Νοέμβριο. Μάλιστα το Conde Nast Traveler αναφέρει ότι αποτελεί μια υπέροχη και ζεστή πόλη για διάλειμμα το Σαββατοκύριακο.
“Η κουλτούρα της νεολαίας δίνει πνοή στην ιστορική πόλη και μοντέρνες, νέες start-ups αναπτύσσονται παρά τη λιτότητα. Οι παραστάσεις, οι γκαλερί τέχνης και τα εκκεντρικά μπαρ έχουν αναπτυχθεί σε άλλοτε δύσκολες γειτονιές και high-end μαγαζιά αναγεννούνται ως εστιατόρια, μαζί με παλιότερα που έχουν ιστορία ζωής πίσω τους“, γράφει χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, προτρέπει τους επισκέπτες της πόλης να περιπλανηθούν στην Ακρόπολη και στον Παρθενώνα και να φωτογραφηθούν με φόντο το μπλε του ουρανού. Το γεγονός ότι δεν θα υπάρχει τόσο πολύς κόσμος είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα για το Conde Nast Traveler. Και φυσικά μια βόλτα στην Πλάκα, επιβάλλεται!
Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr