Η πανδημία του κορονοϊού άλλαξε άρδην τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε αλλά και που πραγματοποιούμε πλέον τα ταξίδια μας τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας. Οπότε ως επισκέπτες προσδοκούμε από τα ξενοδοχεία μια ασφαλή διαμονή.
Τα ξενοδοχεία ήδη στην Αττική αλλά και στον κόσμο αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα στην πληρότητά τους οπότε είναι λογικό να αναζητούν λύσεις και υπηρεσίες ανέπαφες προκειμένου να προσφέρουν περισσότερη ασφάλεια στους επισκέπτες.
Ωστόσο οι ταξιδιώτες θέλουν να δουν κάτι πιο… πραγματικό όταν φτάνουν στο ξενοδοχείο. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που έκανε ο ιστότοπος κρατήσεων ξενοδοχείων HotelsByDay, όσοι επισκέπτες επιλέγουν ένα ξενοδοχείο στα ταξίδια εν μέσω κορονοϊού τους δίνουν προτεραιότητα στους σταθμούς υγιεινής χεριών αλλά και στα πακέτα καλωσορίσματος που θέλουν να περιέχουν είδη ασφαλείας όπως απολυμαντικό χεριών και μάσκες.
Στο ανέπαφο check-in ή στις ανέπαφες πληρωμές δεν δίνουν και τόσο μεγάλη σημασία, αφού είναι τελευταία στη λίστα των απαιτήσεων.
Οι προσδοκίες των ταξιδιωτών από τα ξενοδοχεία
- Το 53% δηλώνει ότι περιμένει σταθμούς απολύμανσης χεριών
- Το 43% αναμένει ένα πακέτο καλωσορίσματος με είδη υγιεινής
- Το 50% απαιτεί να φορούν μάσκα προσωπικό και επισκέπτες
- Το 43% θέλει καθημερινή υπηρεσία καθαριότητας
- Το 39% check-in και checkout χωρίς επαφή.
Τι είναι το πιο σημαντικό
- Οι μάσκες για το 43%
- Οι σταθμοί υγιεινής χεριών για το 38%
- Ανέπαφο check-in και checkout για το 31%
- Όρια χωρητικότητας για το 25%
- Δωμάτιο με παράθυρα που ανοίγουν για κυκλοφορία καθαρού αέρα για το 24%
Ασφαλής διαμονή
Όσοι ρωτήθηκαν εάν ταξίδεψαν και έμειναν σε ξενοδοχείο μέσα στην πανδημία του κορονοϊού, το 35% απάντησε καταφατικά, ενώ το 37% όσων έμειναν σε ξενοδοχείο το έκαναν πέντε ή και περισσότερες φορές.
Σε κλίμακα από 1 έως 10, οι ερωτηθέντες στις αλληλεπιδράσεις με το προσωπικό δίνουν μέση βαθμολογία 7,1. Δίνουν επίσης στην καθαριότητα και την ασφάλεια των κοινόχρηστων χώρων γύρω από το ξενοδοχείο μια μέση βαθμολογία 7,7 και σην καθαριότητα και ασφάλεια του δωματίου που επέλξαν για τη διαμονή τους μια μέση βαθμολογία 7,8.
Η TripAdvisor δημιούργησε το απόλυτο εργαλείο για τους ταξιδιώτες εν μέσω κορονοϊού
Ο κορονοϊός έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα στον ταξιδιωτικό κλάδο, με αποτέλεσμα να επηρεάσει και τους ταξιδιώτες, για τους οποίους η TripAdvisor δημιούργησε το απόλυτο εργαλείο για να λαμβάνουν πληροφορίες εν μέσω κορονοϊού.
Η TripAdvisor, εστιάζοντας στον κλάδο των αερομεταφορών για τον οποίο αναζητούν συνεχώς πληροφορίες οι ταξιδιώτες, δημιούργησε μια λίστα με όλες τις αεροπορικές εταιρείες, παγκοσμίως, και παρέχει πληροφορίες για τις πολιτικές τους, οι οποίες αλλάζουν συνεχώς λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Όπως αναφέρει, οι αεροπορικές εταιρείες συνεχίζουν να προσαρμόζουν τις πολιτικές ακύρωσης και αλλαγής τους λόγω του κορονοϊού. Οι πολιτικές των αεροπορικών εταιρειών ποικίλλουν ανάλογα με την εταιρεία, επομένως είναι πάντα καλύτερο να επισκέπτεστε απευθείας τις σελίδες που αφορούν τις αλλαγές λόγω COVID-19 της αεροπορικής εταιρείας που σας ενδιαφέρει για τις πιο ενημερωμένες πληροφορίες και οδηγίες. about:blank
Στον σύνδεσμο αυτό της TripAdvisor θα μπορέσετε να βρείτε μια λίστα με όλες τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις από την αεροπορική εταιρεία της επιλογής σας. Κάνοντας κλικ πάνω στην αεροπορική εταιρεία που σας ενδιαφέρει θα μεταφέρεστε στο αντίστοιχο παράθυρο με όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε, για την πολιτική που έχει εφαρμόσει για τον κορονοϊό.
Επίσης, ενημερώνει τους ταξιδιώτες ότι μπορούν να αλλάζουν πληροφορίες μεταξύ τους για τις αερομεταφορές στο forum της.
Να υπενθυμίσουμε ότι η TripAdvisor, εκτός από τη βοήθεια που παρέχει στους ταξιδιώτες, λανσάρει νέα εργαλεία για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις φιλοξενίας και εστίασης, σε αυτή τη δύσκολη περίοδο.
Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr