Σε πρόσφατο δημοσίευμα της η Financial Times χαρακτήρισε ανώφελα τα άδεια μεσαία καθίσματα στο αεροπλάνο.
Η παγκόσμια πανδημία αναμφίβολα έχει επηρεάσει τον τρόπο που θα ταξιδέψουμε. Ωστόσο, το να μένουν κενές οι μεσαίες θέσεις στο αεροπλάνο ίσως να μην είναι η καλύτερη λύση. Χαρακτηρίζοντας αυτή τη μεταρρύθμιση ως “αποκύημα της φαντασίας”, η FT αναφέρει πως αν συμβεί αυτό τότε η τιμή των εισιτηρίων θα πρέπει να τριπλασιαστεί.
Είναι αποτελεσματική η αποστασιοποίηση στο αεροπλάνο;
Η αποστασιοποίηση στα αεροπλάνα είναι πολύ πιθανό να μην είναι αποτελεσματική. Ο αρθρογράφος της Financial Times υποστηρίζει χαρακτηριστικά πώς σύμφωνα με τις καθοδηγήσεις των ειδικών οι επιβάτες δεν θα μπορούσαν να βρίσκονται κοντά ούτε σε άτομα μπροστά τους ή πίσω τους. Αυτό σημαίνει επτά άδεια καθίσματα ανά επιβάτη, ώστε να τηρούνται όλα τα απαραίτητα μέτρα.
Επομένως, θα ήταν ανώφελο να μένουν απλώς άδεια τα μεσαία καθίσματα στο αεροπλάνο.
Αύξηση της τιμής των εισιτηρίων
«Ας πάρουμε για παράδειγμα ένα Boeing 747 με 345 θέσεις. Ας υποθέσουμε ότι μπορεί να κρατήσει όλα τα καθίσματα στην πρώτη θέση και τα μισά στην business class. Αν αφαιρέσουμε έξι στα εφτά καθίσματα από ό,τι απομένει (14 + 26 + 40 + 80) το αποτέλεσμα είναι ένα αεροπλάνο κατά τρία τέταρτα άδειο. Με τους ίδιους υπολογισμούς, ένα αεροπλάνο της Ryanair με 189 θέσεις θα κατέληγε μόλις με 35 διαθέσιμα καθίσματα, δηλαδή το 1/5 του αεροπλάνου», αναφέρει ο αρθρογράφος.
Μια τέτοια πολιτική θα επιφέρει σημαντικές αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων. Σύμφωνα με την Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), αυτή η αύξηση θα κυμανθεί από 43% έως 54% από την ήδη ισχύουσα τιμή! Μια τέτοια αλλαγή είναι πολύ πιθανό να μειώσει και την πραγματοποίηση των αεροπορικών ταξιδιών.
Δείτε επίσης στο travelstyle.gr: