Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
14.2 C
Athens
HomeTravel NewsΔείτε πως η τεχνολογία φτάνει την εμπειρία του πελάτη στα ξενοδοχεία...σε άλλη...

Δείτε πως η τεχνολογία φτάνει την εμπειρία του πελάτη στα ξενοδοχεία…σε άλλη διάσταση!

Μια ξεχωριστή εμπειρία θα έχουν, πλέον, οι πελάτες των ξενοδοχείων με την βοήθεια της τεχνολογίας όπως παρουσίασε η εταιρία διαχείρισης real estate και επενδύσεων, JLL.

Επίσης, δείτε τις αλλαγές που πραγματοποιεί η Aegean Airlines στα δρομολόγια για το καλοκαίρι του 2020!

- Advertisement -

Ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο θα εισάγουν έξυπνες συσκευές, ρομπότ και φωνητικούς βοηθούς. Σκοπός του είναι να διευκολύνουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους και να τους παρέχουν μια ξεχωριστή εμπειρία. Ενώ αυτές οι υπηρεσίες θεωρούνται ως ένας τρόπος διατήρησης των επισκεπτών. 

Μερικές από τις εφαρμογές που θα βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη:

Check in

Τα αυτοεξυπηρετούμενα kiosk στο τσεκ ιν, παρόμοια με αυτά των αεροδρομίων, εξαπλώνονται και στα ξενοδοχεία και οι μεγάλοι χώροι υποδοχής του ξενοδοχείου αντικαθίσταται από κοινωνικούς χώρους.

Για παράδειγμα, οι Hilton και Marriott, έχουν προχωρήσει ένα βημα πιο κάτω προσφέροντας τσεκ ιν από το κινητό. Η Hilton προσφέρει επίσης επιλογή δωματίου από ψηφιακή κάτοψη καθώς και συγκεκριμένες υπηρεσίες προσωποποιώντας τη διαμονή.

Φιλοξενία

Από το πρώτο ρομπότ στα ξενοδοχεία, το Henn-na, στην Ιαπωνία,  τα ρομπότ σήμερα συνεχίζουν να έχουν μέλλον στον ξενοδοχειακό κλάδο. 

Σε ξενοδοχεία του Λας Βέγκας, όπως το Vdara Hotel & Spa, τα ρομπότ μεταφέρουν σνακ στα δωμάτια, ενώ σε άλλα είδη όπως πετσέτες στην πισίνα κτλ.

Επίσης βοηθούν στην εξοικονόμηση δυνάμεων στο ανθρώπινο προσωπικό, αλαφρύνοντάς το από καθήκοντα όπως μεταφορά αποσκευών κτλ.

Προσαρμογή ρυθμίσεων άνεσης

Το τάμπλετ θεωρείται απαραίτητη συσκευή για την προσαρμογή του φωτισμού, των κουρτινών, της τηλεόρασης κτλ. Οι επισκέπτες μπορούν να παραγγείλουν στο δωμάτιο χωρίς να χρειάζεται να τηλεφωνήσουν, να ξεκλειδώνουν την πόρτα εάν κάποιος χτυπά, ή να αλλάζουν την κατάσταση δωματίου σε «μην ενοχλείτε», πατώντας μερικά κουμπιά στο τάμπλετ.

Ακόμα, μπορούν να βλέπουν τηλεοπτικά προγράμματα μέσω του ξενοδοχείου, ή να έχουν πρόσβαση στο Netflix ή σε podcasts, καθώς και να ελέγχουν το σύστημα ήχου και την τηλεόραση του δωματίου.

Είσοδος στο δωμάτιο

Τα ψηφιακά κλειδιά μέσω κινητού αντικαθιστούν τις πλαστικές κάρτες ως μηχανισμός εισόδου στο δωμάτιο. Οι Hilton και Marriott υιοθέτησαν αυτή την προσέγγιση σε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιό τους. Επίσης, η Starwood δοκιμάζει την τεχνολογία beacon, με την οποία η πόρτα ανοίγει μόλις ο επισκέπτης βρεθεί κοντά στο δωμάτιο, εφόσον έχει μαζί του το κινητό. 

Πληροφορίες και αιτήματα

 Οι εταιρίες διαχείρισης ξενοδοχείων υιοθετούν την φωνητική τεχνολογία που επιτρέπει στους επισκέπτες να χρησιμοποιούν εντολές ώστε να λαμβάνουν τις υπηρεσίες που θέλουν. Σε επιλεγμένα ξενοδοχεία Marriott οι επισκέπτες μπορούν να ζητούν, για παράδειγμα, πετσέτες ή προτάσεις εξορμήσεων, με τον τρόπο αυτό. 

Δείτε επίσης στο Travelstyle.gr:

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,125LikesLike
88,935 FollowersFollow
180,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ