Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου, 2024
13 C
Athens
HomeTravel NewsΠροσοχή στις παραπλανητικές τακτικές από τις μεγάλες πλατφόρμες κρατήσεων!

Προσοχή στις παραπλανητικές τακτικές από τις μεγάλες πλατφόρμες κρατήσεων!

Μία νέα έρευνα από την Which?, δείχνει ότι γνωστές πλατφόρμες κρατήσεων χρησιμοποιούν παραπλανητικές τακτικές για να πιέζουν τους καταναλωτές να προβούν σε κράτηση.

Τον Φεβρουάριο, η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου ονομάτισε μεγάλες πλατφόρμες (Expedia, Booking.com, Trivago, Hotels.com, Agoda) για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού και υποχρεώθηκαν να σταματήσουν τις παραπλανητικές πολιτικές τους – όπως τη μη παρουσίαση του πλήρους κόστους, την εσφαλμένη εντύπωση για τη ζήτηση για ένα δωμάτιο και την ψευδή εφαρμογή εκπτώσεων.

- Advertisement -

Ωστόσο η έρευνα της “Which?” δείχνει ότι οι μεγάλες πλατφόρμες ξενοδοχειακών κρατήσεων συνεχίζουν να παρεμβαίνουν στα αποτελέσματα αναζήτησης χρησιμοποιώντας τακτικές πίεσης και αναγράφοντας ψεύτικες εκπτώσεις, παρά την ένσταση των βρετανικών αρχών ανταγωνισμού.

trivago έρευνα

Ως παράδειγμα έφερε τη σελίδα της Trivago, όπου μια προσφορά με την Expedia για διαμονή στο ξενοδοχείο Millesime στο Παρίσι κόστιζε 244 λίρες τον Φεβρουάριο, και διαφημιζόταν ότι είχε έκπτωση 63%, όμως η έκπτωση αυτή αναφερόταν στη σύγκριση με την ακριβότερη τιμή σε άλλη ιστοσελίδα (675 λίρες) και όχι με το μέσο όρο. Μάλιστα, στην έρευνα εντοπίστηκε ότι το ίδιο δωμάτιο προσφερόταν έναντι 240 λιρών, 4 λίρες φθηνότερο σε σύγκριση με την Expedia. Επομένως, η τιμή της Trivago δεν ήταν απλώς ανακριβής αλλά και πιο υψηλή.

Επίσης, τακτικές πίεσης όπως η αναγραφή τελευταίου δωματίου σε συγκεκριμένη τιμή και κρατήσεων για το ίδιο δωμάτιο το τελευταίο 24ωρο, μπορεί να αναγκάσουν τους καταναλωτές να προβούν γρήγορα σε κράτηση γιατί δίνεται η αίσθηση ότι δεν υπάρχει χρόνος για αυτό.

Σύμφωνα με τη Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ην. Βασιλείου οι πλατφόρμες έχουν προθεσμία μέχρι τον Σεπτέμβριο ώστε όλες οι τιμές να είναι ακριβείς, διότι ένα τέτοιο περιστατικό μπορεί να τους οδηγήσει στα δικαστήρια.

Για να γλιτώσετε εσείς από όλα αυτά ο Τάσος Δούσης έχει 2 κανόνες και 5 tips για να γλιτώσετε από τις παγίδες ηλεκτρονικής κράτησης ξενοδοχείων!

Ταξιδιωτικό γραφείο ή διαδίκτυο; Που θα κλείσετε φθηνότερες διακοπές;

Έρευνα: Που θα κλείσετε φθηνότερες διακοπές

Η πλατφόρμα τεχνολογίας Chip έκανε μια νέα έρευνα, η οποία μας αποκαλύπτει αν συμφέρει περισσότερο το ταξιδιωτικό γραφείο ή το διαδίκτυο για φθηνότερες διακοπές. Η έρευνα αυτή λοιπόν ανατρέπει την αντίληψη ότι οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες που προσφέρονται από διαδικτυακές σελίδες είναι φθηνότερες από τις αντίστοιχες που προσφέρουν τα τουριστικά γραφεία.

Η πλατφόρμα συνέκρινε διαδικτυακές προσφορές και τις αντίστοιχες που προσφέρονται από τουριστικά γραφεία.

Κατά τη διαδικασία της έρευνας, έγινε επίσκεψη από πελάτες σε 10 τουριστικά γραφεία του Μονάχου (των DER, Alltours Reisecenter, Thomas Cook, Karstadt και First), και στη συνέχεια εξετάσθηκαν οι αντίστοιχες προσφορές στο διαδίκτυο, σε πλατφόρμες όπως για παράδειγμα οι Holiday Guru ή Check 24.

Τι λένε τα αποτελέσματα της έρευνας

Όπως προέκυψε από την έρευνα, οι πελάτες πετυχαίνουν τις ίδιες ταξιδιωτικές προσφορές τόσο στα τουριστικά γραφεία όσο και στο διαδίκτυο. Επιπλέον, διαπιστώθηκε ότι στα φυσικά καταστήματα προσφέρεται η δυνατότητα αναβάθμισης, και, σε πολλές περιπτώσεις, με καλύτερους όρους.

Η Chip επισημαίνει ότι τα τουριστικά γραφεία προσφέρουν υπηρεσίες βάσει της εμπειρίας τους, σημαντικών πληροφοριών για το προγραμματισμένο ταξίδι και προτείνουν ευνοϊκές εναλλακτικές επιλογές. Στο διαδίκτυο, αντίθετα, ενώ προσφέρεται η δυνατότητα γρήγορης σύγκρισης τιμών, τα επίπεδά τους δεν ήταν χαμηλότερα με αυτά των τουριστικών γραφείων.

Μάλιστα, όπως έδειξε η έρευνα, κατά την κράτηση ταξιδιωτικής προσφοράς στο διαδίκτυο μέσω εφαρμογής, οι καταναλωτές χρειάστηκε να δαπανήσουν 50 έως 60 ευρώ περισσότερα κατά μέσο όρο, για την πραγματοποίηση του ίδιου ταξιδίου.

Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr:

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,077LikesLike
88,730 FollowersFollow
182,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ