Η απόδειξη ότι με την σωστή προώθηση ακόμη και ένα ανύπαρκτο εστιατόριο μπορεί να αξιολογείται ως κορυφαίο ακόμη και σε σελίδες κριτικής που θεωρούνται έγκυρες
Δεν μας έφταναν τα fake news, τώρα έχουμε και fake εστιατόρια που όπως αποδεικνύεται μπορεί να προκαλέσουν φοβερή αναμονή για μια… fake κράτηση. Το θέμα ανέδειξε ένας δημοσιογράφος στο Λονδίνο, ο Oobah Butler, θέλοντας να δείξει πόσο εύκολο είναι να χειραγωγήσεις ιστοσελίδες κριτικής όπως το TripAdvisor, απλά και μόνο προμοτάροντας ένα μη υπαρκτό εστιατόριο στο πιο hot spot της πόλης.
Christmas time! Τέλειοι (και οικονομικοί) ξενώνες για κάθε γούστο!
Δημιούργησε, λοιπόν, ένα «φανταστικό» εστιατόριο, που το ονόμασε «The Shed at Dulwich» και ουσιαστικά δεν ήταν κάτι άλλο απ’ την πίσω αυλή του σπιτιού του. Άνοιξε και μια ιστοσελίδα, βάζοντας μερικές ψεύτικες φωτογραφίες με gourmet πιάτα και επιστράτευσε φίλους να γράψουν μερικές διθυραμβικές κριτικές στο TripAdvisor για το δήθεν εστιατόριο του.
H κακοκαιρία «σαρώνει» το Λονδίνο: Χάος με τις πτήσεις!Κλειστές παραμένουν κεντρικές λεωφόροι!
London baby! Προσφορά για Χριστούγεννα στο Λονδίνο για 5 ημέρες στη χαμηλότερη τιμή που υπάρχει!
Παρόλο μάλιστα που δεν είχε αναφέρει διεύθυνση, δίνοντας έτσι μια αίσθηση αποκλειστικότητας στους υποψήφιους «πελάτες» του, ούτε αυτό φάνηκε να υποψιάζει αρκετούς.
Γρήγορα τα πράγματα «ξέφυγαν» λέει ο συγγραφέας, αφού το εστιατόριο του ανέβηκε πολύ ψηλά στη λίστα με τα καλύτερα του Λονδίνου, ενώ άρχισε να λαμβάνει e-mails και τηλεφωνικές κλήσεις για μια κράτηση. Έτσι, έφτασε στο σημείο όχι μόνο να είναι κορυφαίο στην κατάταξη για δύο εβδομάδες αλλά να είναι και φουλ σε κρατήσεις για διάστημα έξι εβδομάδων!
Το πιο παράξενο είναι ότι προμηθευτές μαντεύοντας τη διεύθυνση του εστιατορίου άρχισαν να στέλνουν δείγματα και κάποιοι να στέλνουν βιογραφικά αναζητώντας δουλειά.
Ακόμη και εταιρείες δημοσίων σχέσεων άρχισαν να τον προσεγγίζουν, χωρίς να έχει σερβίρει ούτε ένα πιάτο.